Hej! Har lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag vill på de fälgarna jag har tänkt köpa. Någon som kan hjälpa mig att "sätta på" dom på bilen så jag ser hur det ser ut? Här har ni bilen samt 4 länkar med samma fälg i de olika färgerna.
Någon som kan göra en Volvo 940 som är sänkt med svarta r fälgar och Lime grön med tonade backlampor! Skulle vara så tacksam om någon gjorde det åt mig!
Hej! Har lite svårt att bestämma mig för vilken färg jag vill på de fälgarna jag har tänkt köpa. Någon som kan hjälpa mig att "sätta på" dom på bilen så jag ser hur det ser ut? Här har ni bilen samt 4 länkar med samma fälg i de olika färgerna.
Nu körde jag på Rota Grid-fälgar (är jr3:an kopia på den?) och freestylade färgerna. Hoppas det duger, hade varit mkt mer tidsödande att sitta och försöka klippa in alla fälgar en och en. Den vita blev lite dassig för att det helt enkelt är svårt att få till en schyst vit nyans. Sen förändras kontrasten något till det sämre när man laddar upp bilderna..
Någon som kan göra en Volvo 940 som är sänkt med svarta r fälgar och Lime grön med tonade backlampor! Skulle vara så tacksam om någon gjorde det åt mig!
Antracit är snyggare, svarta försvinner. Det blev lite vajsing med bakfälgen, går nog bra ändå.