danne_e90 skrev:
måste hålla med han som skrev att du borde lacka den vit de där andra färgerna passar så mkt bättre ihop med vit lack på en sån bil som du har,
vanligt vis gillar ja inte vita bilar men ett visst fåtal passar bättre i vitt tex lancia delta hf integrale och så en del oplar som är lackade i det där va ska man säga rally temat
ska du lacka den röd skulle jag nog skippat 400 färgerna men det är ju jag det
och det är ju din bil
ska den breddas som den på bilden med ? mvh
Ja håller fullt med om att vit är klart snyggast har inga problem me att lacka den vit men ja vill ju ha nåt udda tråkig som jag är haha. Är ju som den lila ja har nu, tyvärr tog de inte många veckor innan en golf hade en snarlik färg här i stan, sen dök en amazon upp å i grann stan ( min hem stad) dök det upp en hel massa, ok dom som dök upp hade inga svarta detaljer men ändå skit tråkigt.
Men för att återgå till detta.
Vita mantor finns de inte gott om men dom finns, å me 400 färgerna, ja vill gå lite mot strömmen å då när min är röd original så börja ja fundera på detta
Går nog att få fram original färgen men färgen ja har kommit över är rätt röda men i metallic.
Men om nån har nå egna ideer om vilken färg/er som passar så lyssnar jag gärna
Nej blir ingen breddning för mig.
För 10 år sen så ville jag ha de, men tycker att nästan alla vill ha el redan har det, så ja håller min original iaf på utsidan