3372
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

Supraman
2 300 Inlägg
30 mars 2009
-Tonkan- skrev:
Stefan Varberg skrev:
Nu e det spikat att det blir en "storträff" i varberg i sommar.
Men innan detta går vidare så vill man gärna höra vad "varbergarna" har för önskemål ang tid, plats aktiviteter mm.
därför har vi en infoträff i varberg den 5/4 kl 14:00 på mioparkeringen för att alla ska få säga sitt.
Denna träff e meningen att den ska dra folk från hela västsverige så om det går rätt kan det bli en mkt lyckad och rolig träff.
Om ni inte kan komma så skriv gärna ett pm eller något.

det hade vart kul. nåt hela dagen med massa olika aktiviteter. det är både jag och supran sugna på tongue

Du får komma på söndag så får du med andra info om idéen med träffen och så får ni utrycka era önskemål.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

AJA Motorsport
450 Inlägg
30 mars 2009
Eiiiiik skrev:
Nu börjar det ju bli bättre väder. Så självklart dyker man upp på något roligt smile
Tar också med mig två polare från Kinna som va sugna på träff big_smile

Liveforthis: visst vare dig jag mötte häromdagen, i din nya honda smile

japp det va mig du möte smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

367 Inlägg
30 mars 2009
Låter kul med en stor träff! Platsen får vara någonstans där det finns gott om plats. Rusta/Cheapy är ju ganska bra.

Yeaaahh
257 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
blir jue bara bättre och bättre håller på för fullt i garaget så har missat lite tydligen men jag kommer det kan ni räkna med:P och palm bra initiativ skäms lite då jag själv har haft problem på annat håll och mycket att göra hoppas att jag ska få lite mer tid lite längre fram:P

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

Supraman
2 300 Inlägg
31 mars 2009
karlberg skrev:
blir jue bara bättre och bättre håller på för fullt i garaget så har missat lite tydligen men jag kommer det kan ni räkna med:P och palm bra initiativ skäms lite då jag själv har haft problem på annat håll och mycket att göra hoppas att jag ska få lite mer tid lite längre fram:P

Tycker inte du ska skämmas, du får ju tänka på ditt också.
Men vore kanon om du kunde komma på infon.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Yeaaahh
257 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
Stefan Varberg skrev:
karlberg skrev:

Tycker inte du ska skämmas, du får ju tänka på ditt också.
Men vore kanon om du kunde komma på infon.

Klart jag kommer:Ptongue

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

1 661 Inlägg
31 mars 2009
Stefan Varberg skrev:
Nu e det spikat att det blir en "storträff" i varberg i sommar.
Men innan detta går vidare så vill man gärna höra vad "varbergarna" har för önskemål ang tid, plats aktiviteter mm.
därför har vi en infoträff i varberg den 5/4 kl 14:00 på mioparkeringen för att alla ska få säga sitt.
Denna träff e meningen att den ska dra folk från hela västsverige så om det går rätt kan det bli en mkt lyckad och rolig träff.
Om ni inte kan komma så skriv gärna ett pm eller något.

Okaj, jobbar till 15 00 den dagen men ni klarar er utan mig. smile

367 Inlägg
31 mars 2009
Karlberg ett tips: ändra rubriken "infoträff i varberg den 5/4 kl 14:00 på mioparkeringen"

fler ser nog det då.

3 390 Inlägg
31 mars 2009
Annars skapar ni/du en ny tråd om just den träffen då det verkar vara en större träff än de andra "spontan träffarna" smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Supraman
2 300 Inlägg
31 mars 2009
WeDo skrev:
Annars skapar ni/du en ny tråd om just den träffen då det verkar vara en större träff än de andra "spontan träffarna" smile

Skapar en ny tråd då datum e spikat om den stora träffen.
Duger nog gott och väl med den som e nu.

AJA Motorsport
450 Inlägg
31 mars 2009
Imon onsdag kör vi träff kl 16.00 fästningen hoppas det kommer lite folk då fint väder big_smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

Lastbilschaffis
811 Inlägg
1 april 2009
absolut fint väder smile smhi skvallar om sol hela dagen & runt 10 grader smile

Supraman
2 300 Inlägg
1 april 2009
liveforthis skrev:
Imon onsdag kör vi träff kl 16.00 fästningen hoppas det kommer lite folk då fint väder big_smile

Jag drar upp till gbg senare för onsdagsträffen där.
Får se om man lyckas se några varbergare där med wink

337 Inlägg
1 april 2009
liveforthis skrev:

Slutar kl 16.00 men kanske svänger förbi en snabbis smile

Lastbilschaffis
811 Inlägg
1 april 2009
Stefan Varberg skrev:
liveforthis skrev:

man kanske kan åka ett gäng vbgare efter vbg träffen upp till gbg i samlat gäng smile

Rejsa ?
2 959 Inlägg
1 april 2009
Har ni inget "Kvälls kul" i varberg nuförtiden tongue ?

Autotech

367 Inlägg
1 april 2009
Körde en sväng idag runt kl 17.30 såg en del bilar ute. mest hondor big_smile

Supraman
2 300 Inlägg
1 april 2009
Linusj skrev:
Körde en sväng idag runt kl 17.30 såg en del bilar ute. mest hondor big_smile

Du skulle vänt i åskloster och kört efter mig till gbg istället wink

det blir nog något kul i samband med storträffen wink

Supraman
2 300 Inlägg
1 april 2009
kaxxen skrev:
Stefan Varberg skrev:
liveforthis skrev:

man kanske kan åka ett gäng vbgare efter vbg träffen upp till gbg i samlat gäng smile

Jag såg er sen i gbg men ni va lite sena wink

Lastbilschaffis
811 Inlägg
1 april 2009
Stefan Varberg skrev:
kaxxen skrev:
Stefan Varberg skrev:

Jag såg er sen i gbg men ni va lite sena wink

vi kom i tid iaf & så kommer du inte fram & hälsar tongue dålig stil tongue

Sök