karlberg ska ställa ut och han ska åka ner kl 6 så om det är några fler som vill ställa ut så får ni gärna ta kontakt med han och haka på.... själv ska jag inte ställa ut men åka ner och kolla på utställningen och jag har tänkt att samlas på mio kl.08.00 och vara redo för avfärd till markaryd kl. 08.15 det sägs att det skall vara uppehåll hela dagen och bli lite molnigare vid eftermiddagen...
hoppas så många som möjligt kommer trots att det är så sent påkommet....
Over and out
Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.
South of Swden Car Show 9/5 Markaryd Samåkning från Göteborg sker från Sandsjöbacka klockan 07:00 Möter upp Boråsare i varberg där 41:an och E6:an möts! Avgång ca 08:00 Sen vidare ner till markaryd!
Annars kanske någon vill hänga på oss ? Är ett par från GBG som skall ställa ut också
South of Swden Car Show 9/5 Markaryd Samåkning från Göteborg sker från Sandsjöbacka klockan 07:00 Möter upp Boråsare i varberg där 41:an och E6:an möts! Avgång ca 08:00 Sen vidare ner till markaryd!
Annars kanske någon vill hänga på oss ? Är ett par från GBG som skall ställa ut också
då lär vi träffas på motorvägen, eftersom att det inte kommer skilja många minuter där.... om en vinröd s70 kör om så vet ni vem det e hahaha.
kör försiktigt ner bara för jag har onda anningar om att polisen kommer vara ute på åtminstonde 2 ställen, heberg och mitt imellan halmstad och ljungby.... har kört där en del.....
ha de
Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.