Som sagt, finns Kärcher på industriområdet. Dock finns det inte avfettning.
Angående popnit så har jag det, men ställer mig frågande till varför dom är popnitade från början?
Mvh. David.
Hittade den ute på industriområdet Det är förbannat smidigt att använda popnit vet inte riktigt vad jag ska ta istället, så jävla knöligt med bult eller skruv.
Förstår inte riktigt hur du tänker. Om du popnitar är det inte speciellt kul att få bort dom sen. Och är du verkligen så lat så att du inte orkar göra det ordentligt?
Angående popnit så har jag det, men ställer mig frågande till varför dom är popnitade från början?
Mvh. David.
Hittade den ute på industriområdet Det är förbannat smidigt att använda popnit vet inte riktigt vad jag ska ta istället, så jävla knöligt med bult eller skruv.
det brukar väl va popnit på dom?
en nittång har jag men nitar har jag inga
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Mvh. David.
Missuppfattar jag hela grejen eller pratar vi om samma sak? Jag pratar om front och bakkjol. Sen när popnitar man fast en sån?
Missuppfattar jag hela grejen eller pratar vi om samma sak? Jag pratar om front och bakkjol. Sen när popnitar man fast en sån?
Mvh. David.
popnitat volvo original iallafall.
Jag vet inte riktigt hur jag skall göra annars. Gör det inte för att vara lat direkt.
på lördag åker jag mina tomtar upp till säve och provar lite någon som vill haka på ? finns platser i våra bilar fall ni inte vill köra själva,jag kommer köra 2bilar där uppe
jag kommer att köra dit. vart samlas ni? vilken tid?
Mvh. David.
Innerskärmarna är popnitade i front/bakdel orginal. tror det är det som menas.
Ja, då är det en jäkla skillnad. Då är det innerskärmarna man sätter fast, inte fronten. Skulle fronten enbart sitta fast i innerskärmarna så skulle inte jag vilja köra fort med den bilen.
klockan 6 åker vi från rasta de som vill följa med bör va där lite innan sen har jag verktyg och sånt med mej lite däck och delar så krånglar de för er under dagen eller behöver råd så tveka inte att fråga mvh daniel