jonash skrev:
Helt tappad bakom en vagn...tack för den. Hur måmga SM har du vunnit sa di?
I ditt exemplel ovan får ju mittt tankesätt än mer rätt, dvs skall han skicka 5000:- i soptunnan ?!
Luras inte, säg som det är!!
/Jonas
Det var en fråga, inte ett påstående.
Att fråga hur många SM man vunnit, eller tävlingar, är ju ditt mothugg du alltid kör med så fort dina argument tar slut, så jag är inte förvånad
Har inte vunnit ett enda SM, mina intentioner ligger inte ens åt det hållet, på något sätt, what so ever.
JAG gillar att bygga billjud, komma på lösningar och testa nya grejjer, är inte ett dugg intresserad av att anpassa min bil efter någon annans regler och smak, jag bygger för mig själv och våra kunder.
Vet inte vad för slags kraftmätning du är ute efter, men sure, jag bugar mig för SM-vinnaren, vad nu de innebär annat än en pokal i handen och att du ska framföra det som kunskapsgrund så fort det blir snack om bilstereo...
Dessutom är det väldigt långt till närmsta tävling, men om du dyker upp på närmsta domarutbildning så träffas vi där (runt den 26;e enligt jalle), av just den anledningen att tävlingarna ska få mer fäste i mellansverige också. (Det geografiska mellansverige, inte stockolms-mellansverige
).
Det jag menar är att locka folk till tävling borde vara viktigare än att grusa allt så fort någon frågar, killen kanske lyckas med nån sweetspot i kärran o deltar i emma racing eller liknande, men kanske inte vill när han vet att JonasH kanske är på banan.