3728
Sök

"Motorsport, ett nöje till ondo" av: Filip Laurits

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
18 april 2008
blacken skrev:
jonesono skrev:
Kan ingen komma med konstruktiv kritik på detta forum?

Den snorhyveln har uppenbart ingen susning om något, utan bara skriker rätt ut om saker och ting han vare sig bemästrar och har insikt om, bara för att göra sin röst "hörd". Och eventuellt impa på någon fjortis som han vill försöka att komma innanför brallorna på..

Konstruktiv var det ja. smile

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Evolution Garage
394 Inlägg
18 april 2008
Suck vilken fånig kille. Nästa gång hans aktivistgrupp Klimax ordnar stopp i Göteborg så ska jag skaffa mig en rejäl tågtuta, ställa mig längst fram och tuta konstant i 30 minuter.

Fast nu kanske det var jag som blev patetisk istället? wink

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

35 Inlägg
18 april 2008
Han är den största idioten som blivit född, den jäveln skulle dom ha stoppat in igen och knullat om...

165 Inlägg
18 april 2008
Låt han ha sin åsikt så har du din och jag min.
Låt de som roas av den hemska motorsporten förarga honom lite till.
Känns inte som att den kommer raderas bara för att Filip skriver några rader om att han verkligen inte gillar det, eller har jag missat vem han är?

red daddy
18 april 2008
FireTraXX skrev:
fegge_89 skrev:
FireTraXX skrev:
Vill du se Formel 1 med Hybridmotorer?
Tvivlar på det.

Jag hade skitit fullständigt i om motorsporten försvann, totalt ointressant.
Jag kör hellre som en dåre än tittar på när andra kör som dårar.

du verkar inte hänga med riktigt.
Du säger att du hellre kör som en dåre men varför inte börja hålla på med motorsport så du får köra på bana så snabt du bara klarar av och desutom lagligt!?

Tar för mycket tid plus att jag inte hade velat göra det som jobb.
Därför...

Så nog fan hänger jag med, du verkar vara lite efter däremot.

lol Inget bitter eller...? lol

red daddy
18 april 2008
barrre skrev:
Suck vilken fånig kille. Nästa gång hans aktivistgrupp Klimax ordnar stopp i Göteborg så ska jag skaffa mig en rejäl tågtuta, ställa mig längst fram och tuta konstant i 30 minuter.

Fast nu kanske det var jag som blev patetisk istället? wink

www.hornblasters.com big_smile

Student
232 Inlägg
18 april 2008
Man ska inte lyssan allt för mycket på de som tror att planekonomi är det enda rätta

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

35 Inlägg
19 april 2008
En vänstervriden miljöpajas igen, att dom inte ger upp nån gång!!!

Noiseprojekt
19 april 2008
Motorsport är ju vårt intresse!
Vad skulle alla politiker och VD's säga om vi tog bort golf och tennis?!

Dom avvärkar skog och natur för att bygga golfbanor!
Skog som faktiskt gör om koldioxid till syre är inte det miljöförstöring?
Snacka om att dom talar mot sig själv..

Visst, för att motorbanor ska kunna byggas så måste det också avverkas, men motorsport är inget sossesport (no offence!!)

Därimot dom som spelar moderatbandy är ju emot miljöförstöringen men ändå river dom ner naturens ekosystem!
Jag får ialf inte ihop det!

67 Inlägg
19 april 2008
Som några andra har skrivit innan..Låt han ha sin åsikt, vi behöver inte bli oroliga att dom förbjuder motorsport bara för att en liten vad ska man kalla det "bloggare", skriver att han tycker det är dåligt och idiotiskt.

blacken
19 april 2008
_Pihlen skrev:
Som några andra har skrivit innan..Låt han ha sin åsikt, vi behöver inte bli oroliga att dom förbjuder motorsport bara för att en liten vad ska man kalla det "bloggare", skriver att han tycker det är dåligt och idiotiskt.

Självklart att han ska få bjäbba  som han vill, men det är skitviktigt att man slår "undan benen" på en sådan. För det finns en risk att kräket ger sig in i politiken och stiger i "graderna", och då så kan en sådan mupp ställa till det för oss normala individer som har ett ärligt och genuint intresse..

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
29 april 2008
nu har mr. okunnig vart i farten igen.. checka in Laurits nya blogg inlägg
http://attityd.nu/wp/miljo/

skriv vettiga kommentarer nu och skippa kommentarer om hans utseende!!!
visa att vi är bättre!
mvh Philip

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
29 april 2008
Visst får han yttra sig om han vill .. men att yttra med varken bra argument eller kunskap om ämnet kan han lika gärna hålla käften!

Team Insane Racing

RS
886 Inlägg
29 april 2008
haha sorgligt när man läste alla kommentarer hur alla miljöfjantar ska hålla med han. Motorsport är ett minst lika genuint intresse som vilken annan sport/fritidssyssla som helst.

Focus RS

Evolution Garage
394 Inlägg
11 maj 2008
Killen verkar ha lagt ner sin blogg nu smile
Senast redigerat av barrre (11 maj 2008)

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

2 182 Inlägg
11 maj 2008
Han verkar ju också tro att endast vi förvuxna pojkar håller på med bilar å motorsport, han nämner inget om tjejer som håller på med bilar å motorsport lol

Jag vill va vuxen pojke för alltid big_smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
11 maj 2008
Nä, fy f#n vilken fikus! Han borde veta hut innan han slänger ur sig sinna spydiga komentarer om någonting hans gammelfarfar en gång sett på vykort!

Miljösynpunkt, vad kostar inte modehysteri osv miljön? Nä den där Filip lauriaihsfdöoelqjan eller va nan nu hette borde klippa samt raka sig och skaffa ett jobb!

Rock'n Roll

Sök