hej! är nybörjare inom allt vad ljud heter, men har bestämt mig för att ha 1 12" bas iaf. har kollat lite på MDS Audiophile TEAMR12 12" för 3000;- tror jag den kostar. sen ska man ha ett vettigt steg till det med. men har räknat att lägga ut ungefär 8000;- på steg och bas. men vet att det finns folk här på garaget som kan bra mkt mer om ljud i största allmänhet av mig. har även kollat lite på kicker steg och bas. men för att få så mycket bas som möjligt för pengarna vad ska man köpa? budgeten ligger på runt 8000:- för både bas och steg
Tråkigt att du känner så, men ingen har garanti om du bränner basarna. Kan vara fabrikations fel och då är det ju garanti men detta gäller vem som än säljer.
Akta för carbonize, riktigt jävla kiss kass värdelös ersättning om du bränner basarna
Tror du ska passa dig lite för vad du säger.. Satt och pratade med Calle på Carbonize i telefon i över en timme förut, och mer serviceminded kille får man faan leta efter! Och klart som f*** man inte får ersättning om man bränner en bas!
Bland det mest prisvärda är att leta beg. saker av mer kända märken på tex. blocket eller EMMA forumet. För 8tusen kan man få riktigt bra dunk med beg. saker.