tyckte träffen var riktigt nice lite för o organiserat... men riktigt bra av grabbarna som driftade lite och bjöd på sig själva ... var någon ute i norsholm eller
ett tag kändes det som att gå i Tokyo drift med allt neon, dunkande och varvande xD
kul träff allmänt, såg bara en full person, o inte en enda krossad glasflaska, fast höll ju å andra sida ögonen på bilarna
passade även på att slänga iväg ett mail till nt.se som publicerade den sjukt felaktiga artikeln...
såg 2 bilar som fick punktering, 3st som fick ölburk på bilen och endel vänner klagade på folk som taffsade på bilarna och trykte flottiga fingrar och näros iot rutorna.
OK om någon är intresserad av min bil och vill kolla närmre men nästa gång någon pillar på min bil på en träff så ansvarar inte jag för följderna. Titta görna men rör ej.
Ja de va helt okej.. synd bara med poliserna.. Mycke mer sånt i sommar, men man kanske borde snacka mer om de här på garaget så man inte får reda på de runt 7 tiden på kvällen
Ja de va helt okej.. synd bara med poliserna.. Mycke mer sånt i sommar, men man kanske borde snacka mer om de här på garaget så man inte får reda på de runt 7 tiden på kvällen
så nu ligger det 28 bilder från Vingåker o Norrköping på min sida...känner ni igen bilarna o det e era o vill ha fotot så oma mailadress så får ni foto...fler foton är på väg från träffarna
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se
Nån som såg när man gled in på träffen med "rosa helikopter" på högsta volym? haha va förjävla skoj! okej träff, synd att det inte blev mer åka rattlåsrace i norsholm bara... men så blir det när lagen är på väg. Cheers