Måste säga att jag inte gillade scoopen redigt,ta inte illa upp för resten e ashett o bra det vet du.. men sen gillar ja inte scoop heller kan bero på det med du jobbar som satan keep it up!! kommer bli asfint sen oavsett
Måste säga att jag inte gillade scoopen redigt,ta inte illa upp för resten e ashett o bra det vet du.. men sen gillar ja inte scoop heller kan bero på det med du jobbar som satan keep it up!! kommer bli asfint sen oavsett
det är lungt jag tar inte illa upp på det alla tycker och tänker olika som tur är. ja jag måste jobba på om jag ska ha bilen kör duglig till nästa mån.
börja slipa scoopen i går och så börja jag leta efter en 240/740 som jag ska ha och köra med i stället för att skynda att bli klar med civicen så om det är någon i skåne som vill bli av med en till riktigt biligt pris så skicka ett pm.mvh
och då ska jag kolla och se om man kan hitta något där......tackar jag blev med rätt nydd med det faktiskt nu är det bara det tråkiga kvar på det sen när man får på grund färg så brukar det se lite bättre ut
Blev ju brutalt med vänster lykta borta Den ser hungrig ut! Visst är det en "s2000-look" - front?
Riktigt snygg!
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!