3023
Sök

Finns det en kassett spelare till bil någonstans?

74 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
#1
Min farfar fyller år om två veckor och hans kassettbandspelare i bilen har gått sönder, då han har all sin musik på kassetband så funderar jag över att köpa en ny kassettspelare åt honom.

Min fråga är nu, vet någon vars jag kan få tag på en sådan?
(Den ska ha radio)

//Raz3r

Pengar gör ingen glad men jag gråter heller i en Audi än i en Buss.

1 302 Inlägg
19 maj 2008
#3
Annars så tar du reda på vad det är för artist som giort låtarna på banden och sedan så kollar du lite på nätet och så vips så har du dem på cd i stället och då kan du köpa min cd spelare utav mig smile


4 554 Inlägg
19 maj 2008
#4
givetviss finns de bandare kvar men de e nog inget som leverantörerna tar in:P svårsålda saker de där hehe

Med.lem
3 759 Inlägg
19 maj 2008
#5
http://www.blocket.se/vi/16457286.htm?ca=18_s
Den ska spela alla format tydligen big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Darth Vader
1 644 Inlägg
19 maj 2008
#6
Jag har nog en bandare liggandes annars smile. Fast du kanske ville ha en ny, förståeligt om det ska vara present. Sen vill man kanske ha lite mer än de 4x20 watt eller vad det nu är dom ger tongue

Braaaaap?

Meister
6 763 Inlägg
19 maj 2008
#7
DoWahDiddy skrev:
Jag har nog en bandare liggandes annars smile. Fast du kanske ville ha en ny, förståeligt om det ska vara present. Sen vill man kanske ha lite mer än de 4x20 watt eller vad det nu är dom ger tongue
Jag tror inte att hans farfar behöver så mycke mer än så. Men vad vet jag tongue


21 761 Inlägg
19 maj 2008
#8
Raz3r skrev:
Min farfar fyller år om två veckor och hans kassettbandspelare i bilen har gått sönder, då han har all sin musik på kassetband så funderar jag över att köpa en ny kassettspelare åt honom.

Min fråga är nu, vet någon vars jag kan få tag på en sådan?
(Den ska ha radio)

//Raz3r
Blaupunkt ska tydligen ha någon kassettstereo. Enligt blaupunkt.com så ska det finnas någon återförsäljare i Pello, men hur det stämmer vet jag inte.

Har du hört med någon lokal butik i närheten av dig?

1 302 Inlägg
19 maj 2008
#9
Mr_EmCom skrev:
http://www.blocket.se/vi/16457286.htm?ca=18_s
Den ska spela alla format tydligen big_smile
Hehe backade personen över den med bilen tro eller var det den gamla hederliga släggan som användes till renoveringen av stereon. tongue


2 283 Inlägg
19 maj 2008
#10
Raz3r skrev:
Min farfar fyller år om två veckor och hans kassettbandspelare i bilen har gått sönder, då han har all sin musik på kassetband så funderar jag över att köpa en ny kassettspelare åt honom.

Min fråga är nu, vet någon vars jag kan få tag på en sådan?
(Den ska ha radio)

//Raz3r
Om det är original till bilen är det bara att kolla på laga.se

R.I.P. Michael Jackson!

455 Inlägg
21 maj 2008
#12
blocket.se kan finnas nya som blivit kvar som nu säljes

>syns man inte finns man inte<

stahre
21 maj 2008
#13
biltema har

född blåvit
624 Inlägg
21 maj 2008
#14
jag har bandspelare i min bil, original såklart cool

Saabmuppen
21 maj 2008
#15
som det är sagt så har blaupunkt kassetbandspelare det är nog dom bästa som går få tag på idag tror jag, vet att dom som är återförsäljare till blaupunkt tar hem dom på beställning.

53 Inlägg
22 maj 2008
#16
stahre skrev:
biltema har
Biltema HADE. Köpte en sån till mina föräldrars bil (som lyssnar mest på kasettband), men nu verkar det att den har utgått ur sortimentet. Möjligtvis kan det ju finnas några kvar i en del Biltema-affärer, men annars verkar de ha slutat sälja såna.

336 Inlägg
22 maj 2008
#17
återförsäljare till bilmärket ha garanterat

//
Roe


Sök