Det är antagligen typ 200 pers som redan frågat detta men jag hittade ingen så aaa
Jag har en 740 där jag har en fristående baslåda stående i baget och jag vill få tyst på baklukan. Den skramlar nämligen så förbanat. Har någon nått praktist enkelt sett eller räker det att sätta ljud mator under hela bakluckan. Kan någon nått bättre sett är tacksam för alla tips.
Nja lite är det det men det är mest bakluckan som vibrerar som bara den, när jag har lite ork så ska jag göra nått åt den där reg plåten också. Men först vill jag få tyst på bakluckan.
Du kan enkelt köpa en list som du fäster på den liten som redan finns runt bagageluckan.. visst blir lite trögt att slå igen luckan men helt tät och inget skrammel.. eller jo då börjar nummerplåten skallra men då gör du likadant med den"gummilist"
fogskumm överallt där d får lima lysena regplåten ljudisolera hela skuffen något fäste t tanklukan så den låser sen se till så alla andra plat ditaljer där bak sitter som dom ska...
Vänd så basarna pekar IN mot kupén istället. Funkar fint det. Så j*vla tragiskt när man hör varenda 740 och 240 rassla å låta fult som .... ja Det ska spela INNE i bilen, inte utanför. Fjortisraggare