Men prova uppåt också, annars lär du dig aldrig vad som funkar och inte!
Det bör spela lite högre då om det blir rätt.
Passar på och uppdaterar lite om pågående projekt. Min egen bil är inte helt klar för försäljning än, har kommit lite annat imellan och sen finns det en del som jag behöver hjälp med men då lär man få tag på folk till det också... Så istället har det lagts lite tid på Passaten och Octavian.
Gjorde en ungefärlig baffel till Passaten för att kunna måtta lite med basar och portar, det blir trångt! Men på nåt vis ska det gå ihop, fast kanske inte riktigt så som vi hade tänkt.
Resten av lådan blir dock som tänkt så där har det blivit en del framsteg, den är dock inte klar än, mycke pyssel för att få till alla bitar och göra det så exakt som möjligt. Men bakväggen är då klar nu, den blir stooor! Täcker upp det mesta åt sidorna, så lycka till den som vill sno lådan!
Kabeldragningen är då klar nu med ny jord både fram och bak, vore väl tusan om det inte skull räcka till nu! Gamla jordpunkten fram var inte den bästa så den flyttades i samma veva. Och självklart åkte det på lite kabelstrumpa och krympslang på kablarna med.
Skulle helst haft robotslang men fick inte tag på nån i rätt storlek så det får duga såhär så länge. Tur att vi bytte pluskabeln förresten, anslutningen på den gamla såg inte vidare bra ut så jag är då inte förvånad att spänningen dippade rejält förra året...
Octavian är det också lite nytt på gång till som sagt, högst på listan nu står ny baslåda som ska testas lite innan den blir helt klar med klädsel och allt. Sen ska det dit ett golv över stegen, nya A-stolpar och såklart även lite nya grejer.
Processorn är redan utbytt mot en Alpine H800, blev enklare så för ägaren och jag fick då ta Mosconin som kommer funka finfint i mitt nästa bygge!