2558
Sök

r-vinge färg på bromsljuset.

72 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
har köpt en r-vinge med vitt bromsljus, någon som vet ifall det går att byta ut det till rött? och isf hur?

ılı.lılı.ılı NEXZON ılı.lılı.ılı

360 Inlägg
9 juni 2008
borde väll sitta glödlampor av någon sort i vingen, bara och byta ut dom mot röda?

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
någon som vet hur det ser ut? vingen ligger fortfarande på lack och skulle vilja beställa grejer till det.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
25 juni 2008
Det sitter W5W lampor i dom. Beställ röda glödlampor så är det klart. smile
Eller sätt dit ett rött glas. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
antar att volvo vill ha saftigt betalt,  du vet inte vart det finns röda glas till en billig peng att köpa? vill helst ha tag i rött glas då bilen är röd, gör sej bättre utseende mässigt tycker jag smile

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
25 juni 2008
På nån skrot finns det säkert. Det är samma glas på vanliga turbovingen. Har haft bägge sorterna till en gammal 240 en gång. smile
Inte säkert att Volvo tar så mycket för ett glas heller.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
aja får kolla det imorrn. tack för svaret smile

336 Inlägg
25 juni 2008
Är det en Realcar R-vinge tror jag tyvärr inte Volvos originalglas passar. Ville ha tag på vitt till min R-vinge men när jag frågade på Realcar fick jag svaret att dessa glas inte passade på original..

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Volvoskadad
6 017 Inlägg
25 juni 2008
mir skrev:
Är det en Realcar R-vinge tror jag tyvärr inte Volvos originalglas passar. Ville ha tag på vitt till min R-vinge men när jag frågade på Realcar fick jag svaret att dessa glas inte passade på original..

https://www1.garaget.org/archive/1/215/240/9703-293-289.jpg han har ju orginal vinge med vitt glas

Jonas

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
okej, får jag inte tag i något så får man väll tona glaset rött lr byta till röda lampor som "Irmscher Vectra" sa.

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
25 juni 2008
du kan ju inte byta bort det vita glaset....klart mycket snyggare....!!
röda dioder skall väll inte va så svårt att fixa...!!

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
offarn skrev:

eftersom bilen ä röd tror jag det skulle göra sej bättre med rött glas, men ska fundera lite på det du sa.. kanske inte lät så dumt iaf smile
Senast redigerat av nexzon (25 juni 2008)

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
25 juni 2008
nexzon skrev:
offarn skrev:

eftersom bilen ä röd tror jag det skulle göra sej bättre med rött glas, men ska fundera lite på det du sa.. kanske inte lät så dumt iaf smile

jag antar att du har vita blinkers runtom...!!
då tycker ju jag iallafall att bromsljuset i vingen orde matcha det....men smaken e ju olika...!!

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

455 Inlägg
25 juni 2008
Är det en Realcar R-vinge så finns det röda glas att köpa. Är det Volvo orginal borde det finnas gott om röda glas att få tag på, då många byter till vitt...

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
Astramarkus skrev:
Är det en Realcar R-vinge så finns det röda glas att köpa. Är det Volvo orginal borde det finnas gott om röda glas att få tag på, då många byter till vitt...

det är realcars r-vinge, du vet inte vart det finns röda glas?

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
25 juni 2008
nexzon skrev:
offarn skrev:

Och eftersom bilen är röd så blir ju vingen lackad röd med ? cool
därav så kan de bli lite roligare med ett vitt bromsljus som lyser rött.. matchar ju till backljuset å blinkers lol

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

5 089 Inlägg
25 juni 2008
Åk och hör med volvo va dom tar? eller dte kanske inte är samma fästen på realcars vinge och orginalvingen?

Jag tycker det är snyggast när bromsljuset är rött. vitt ser så eftermarknat ut, och folk ser att du inte har råd med orginalgrejjerna;)

\Lindgren

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
dj_aggwa skrev:
nexzon skrev:
offarn skrev:

Och eftersom bilen är röd så blir ju vingen lackad röd med ? cool
därav så kan de bli lite roligare med ett vitt bromsljus som lyser rött.. matchar ju till backljuset å blinkers lol

jo visst bilen är ju röd och då kan man se det från två vinklar. 1: rött glas smälter in bättre smile 2. vitt glas med rött ljus ser ju kanske lite roligare ut

72 Inlägg
25 juni 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
Åk och hör med volvo va dom tar? eller dte kanske inte är samma fästen på realcars vinge och orginalvingen?

Jag tycker det är snyggast när bromsljuset är rött. vitt ser så eftermarknat ut, och folk ser att du inte har råd med orginalgrejjerna;)

hehe ser ju lite så eftermarknadsaktigt ut med vitt

Sök