antar att volvo vill ha saftigt betalt, du vet inte vart det finns röda glas till en billig peng att köpa? vill helst ha tag i rött glas då bilen är röd, gör sej bättre utseende mässigt tycker jag
På nån skrot finns det säkert. Det är samma glas på vanliga turbovingen. Har haft bägge sorterna till en gammal 240 en gång. Inte säkert att Volvo tar så mycket för ett glas heller.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Är det en Realcar R-vinge tror jag tyvärr inte Volvos originalglas passar. Ville ha tag på vitt till min R-vinge men när jag frågade på Realcar fick jag svaret att dessa glas inte passade på original..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Är det en Realcar R-vinge tror jag tyvärr inte Volvos originalglas passar. Ville ha tag på vitt till min R-vinge men när jag frågade på Realcar fick jag svaret att dessa glas inte passade på original..
Är det en Realcar R-vinge så finns det röda glas att köpa. Är det Volvo orginal borde det finnas gott om röda glas att få tag på, då många byter till vitt...
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Är det en Realcar R-vinge så finns det röda glas att köpa. Är det Volvo orginal borde det finnas gott om röda glas att få tag på, då många byter till vitt...
det är realcars r-vinge, du vet inte vart det finns röda glas?
du kan ju inte byta bort det vita glaset....klart mycket snyggare....!! röda dioder skall väll inte va så svårt att fixa...!!
eftersom bilen ä röd tror jag det skulle göra sej bättre med rött glas, men ska fundera lite på det du sa.. kanske inte lät så dumt iaf
Och eftersom bilen är röd så blir ju vingen lackad röd med ? därav så kan de bli lite roligare med ett vitt bromsljus som lyser rött.. matchar ju till backljuset å blinkers
du kan ju inte byta bort det vita glaset....klart mycket snyggare....!! röda dioder skall väll inte va så svårt att fixa...!!
eftersom bilen ä röd tror jag det skulle göra sej bättre med rött glas, men ska fundera lite på det du sa.. kanske inte lät så dumt iaf
Och eftersom bilen är röd så blir ju vingen lackad röd med ? därav så kan de bli lite roligare med ett vitt bromsljus som lyser rött.. matchar ju till backljuset å blinkers
jo visst bilen är ju röd och då kan man se det från två vinklar. 1: rött glas smälter in bättre 2. vitt glas med rött ljus ser ju kanske lite roligare ut