Nu vet jag inte vad du har för bil, men när du säger projekt så tänker jag på att du ska köpa grejjor och bygga ljudet.
1. Kolla antingen efter Pioneer eller Sony huvudenhet, pioneer gör i regel bättre spelare men Sony har bra spelare för rätt pris. Försök hitta en beg spelare för runt 2200kr. Jag rekomenderar Pioneer p77mp, dem spelare som går upp i högre prisklasser har ju hårfina mycket bättre finesser när det gäller ljud o kvalité.
2. Börja och fundera ut rätt framsystem, viktigt att du att prioterar detta! Köp nåt framsystem som inte är trögdrivna eftersom du förmodligen inte har cash att punga ut till rätt slutsteg. Focal och DLS är finlir och lättdrivna.
6x9 hittar du antingen beg eller nytt, köp nåt som rockar på riktigt ordenligt, jag skulle inte köpt 6x9 men det är jag. Nåt som rockar på bra är kicker ES och JBL´s. Försökt att hitta beg för runt 300:- eller nyt för 700:-
Basar är det inte så viktigt med kvalite, vill du dunka på så köp 2x12" billiga... Men komihåg att ju mer effekt basarna ligger på, desto mer hänger det på din sub steg. Så trögdrivna basar är INTE att rekomendera om du har tajt ekonomi.
Kör ett 4kanaligt MUTANT SPseg och ett 2kanaligt mutant mono steg. DEM SPELAR DUKTIG FÖR DEM YNKA PENGEN!