Nu har jag fått ett ryck igen då jag körde sönder 325an och börjat sälja den i delar så man får ihop lite att lägga på 535an
fått tebax toppen
planad provtryckt slipade ventilsäten bättre beg ventiler nya excenter samt slipad kam ?
nya topplocks bultar ny kamkedja nytt kamdrev nya kamkedje sträckare nya glidskenor
sen va jag inne på Jacobssons bil igår och beställde hem rotor och rotor kåpa blir till att hämta på freda så hoppade jag in på mekonomen och beställde grenrör tror jag det kallades ? ändrar från dubbla avgasrör till ett 3"
ska börja plocka ur motorn ur bilen idag hade jag tänkt måla motorrummet svart nån som har tips på vad man kan köra för färg på blocket ? ska ha silvrigt iallafall men vilken sorts färg som är slitstark
sen blir det chipp extraktorgrenrör samt annan kam till våren om man hittar något jobb
Senast redigerat av Team-Adolfsson (14 november 2008)
Googla ordet ironi så kanske du förstår vad jag menar sen..
Varför skriva ett sånt onödigt inlägg, tycker du han är skryter med det eller? Vad jag sett så finns det inget tvång att titta i alla trådar, finns säkert nån som inte anger några priser som passar dig bättre isf.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Det är inget tvång att läsa eller svara på alla inlägg i alla trådar heller..
Det är inget tvång att skriva dumma kommentarer heller. Om du inte har något vettigt att tillägga i en tråd, då skriver du inte heller. Garaget kanske är fel community för dig då den i det stora hela trots allt handlar om att skryta (visa upp sin bil med mera).
Det här är off topic för övrigt, så inget mer om detta nu. Låt trådskaparens projekt-tråd vara i fred.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Trevlig projekttråd! Du ska absolut behålla bakljusena svarta, lite mer evil så att säga Ang, färgval över vintern får du iaf se till att välja någon färg som är tacksam att slipa ner igen och var noga med rostskyddet! I övrigt får jag önska dig lycka till med bygget, tummen upp för e34