Jag har hört både det ena och de andra om äldre bilar idag... Men än så länge är det bara rykten, jag har inte fått något om det bekräftat. Mailade en av de som skulle arrangera det men har inte fått nått svar än.
Men det är klarblå himmel här nu så jag hoppas det blir en underbar cruising!
ska dit idag också första lysekil-cruisingen för min del får se lite vad det blir för bil.. antingen min cheva eller så blir det corvette.. hoppas det blir bra väder och stämning ikväll=)
Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på www.draminbil.nu
ska dit idag också första lysekil-cruisingen för min del får se lite vad det blir för bil.. antingen min cheva eller så blir det corvette.. hoppas det blir bra väder och stämning ikväll=)
föresten jag sitter här vid datorn i lysekil. kl är 12:52 solen skiner och de börjar redan köra förbi en del fina biler. (även fula) så förutsättningarna ser bra ut.
ja det var ju kul å se hur det var när bara jänkare fick komma in...... astråkigt...... men men...nu är ju alla "ni" jätteglada iaf, när alla "nya"bilar är borta:)
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Att de vakterna stod i rondellen berodde på att polisen vägrade gå med på en cruising som bara blev som den blev. De krävda folk som arrangerade den iår. Därför stog de vakter och de bedömde om varje bil var förtjänt en plats. men en regel var jänk eller skattebefriad... Visst jag kan hålla med om att det var lite tråkigt på de viset. Men det var tvunget att bli så för att polisen skulle gå med på en cruising detta år.
Var också där synd bara att bil hittler stod i rondellen och vinkade bort allt förutom jänke bilarna
Håller med om att det var lite trist att bara "gamla" bilar fick komma in. Vem/vilka var egentligen arrangörerna? Visserligen bättre att någon annan än polisen sköter flödet för de förstör ju bara allt de kan annars.
Btw, jag plåtade din kärra med telen när du åkte ut från Ok. Har inte kollat hur det blev än... :-)
Jag blir också sur för dom ville inte släppa in oss våran bil är ju skattebefriad så då skulle vi ju få komma in. men eftersom att man bor i lysekil så kan man ju alla vägar så det gick fint att komma in ändå Jag blir även sur på att folk som har stylat sina bilar inte får komma in. för det blir lite tråkigt att bara se på gammla amerikanare.