3151
Sök

Angående: Crusingen i lysekil 21 juni (midsommardagen). vilka ska dit?

429 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Kul att så många har tänkt att komma smile angående polisen så får vi verkligen hoppas att dom inte är lika griniga i år.

2 924 Inlägg
19 juni 2008
Jag ska dit in da Impala!

TIPS, var där tidigt! ...redan efter kl 20 kan vara försent att komma in i stan...
Senast redigerat av peegee (19 juni 2008)

~ Life is short, have FUN! ~

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
19 juni 2008
Happs, klart man ska dit smile

Cadillac DeVille Cab från 70.

I do it my way

9 Inlägg
20 juni 2008
Förresten, nån som vet om de finns en GDS-hall i närheten, så man kan få chans att tvätta bilen?

1 997 Inlägg
20 juni 2008
J.Olsson skrev:
Förresten, nån som vet om de finns en GDS-hall i närheten, så man kan få chans att tvätta bilen?

Det fanns en... Men dom la ner den macken:( Så det ända som finns är maskintvätt på Preem....

91 Inlägg
20 juni 2008
de sägs att det bara är äldre bilar som får komma in.. någon som vet något mer om det?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
20 juni 2008
Det blir fler och fler crusingar som bara äldre bilar får komma in på märker jag.

Vad som gäller på denna vet jag då inte, tyvärr.

I do it my way

1 997 Inlägg
21 juni 2008
Jag har hört både det ena och de andra om äldre bilar idag... Men än så länge är det bara rykten, jag har inte fått något om det bekräftat. Mailade en av de som skulle arrangera det men har inte fått nått svar än.

Men det är klarblå himmel här nu så jag hoppas det blir en underbar cruising! smile
Senast redigerat av isak90 (21 juni 2008)

429 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
ja solen skiner här men det hade varit gott om det kunde blåst lite mindre.

Bilplåtslagare
160 Inlägg
21 juni 2008
ska dit idag också smile första lysekil-cruisingen för min del tongue får se lite vad det blir för bil.. antingen min cheva eller så blir det corvette.. hoppas det blir bra väder och stämning ikväll=)

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu

304 Inlägg
21 juni 2008
Xal3 skrev:
ska dit idag också smile första lysekil-cruisingen för min del tongue får se lite vad det blir för bil.. antingen min cheva eller så blir det corvette.. hoppas det blir bra väder och stämning ikväll=)

åk tidigt annars vinkar polisen bara dig ut igen.

Vw Baja Bug - SAAB 900 T - BMW 320i

304 Inlägg
21 juni 2008
föresten jag sitter här vid datorn i lysekil. kl är 12:52 solen skiner och de börjar redan köra förbi en del fina biler. (även fula) så förutsättningarna ser bra ut.

Vw Baja Bug - SAAB 900 T - BMW 320i

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
22 juni 2008
hmmm tråkigt i år sad om man e jenke intreserad var det roligt men  njaaa  det var juh stängt för resterande bilar endast jenkee.....

lite tråkigt men men...

Mvh// Okim // Jocke

5 089 Inlägg
22 juni 2008
ja det var ju kul å se hur det var när bara jänkare fick komma in...... astråkigt...... men men...nu är ju alla "ni" jätteglada iaf, när alla "nya"bilar är borta:)

\Lindgren

1 059 Inlägg
22 juni 2008
gott man inte åkte ner då.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Almännt tokig
481 Inlägg
22 juni 2008
Var också där synd bara att bil hittler stod i rondellen och vinkade bort allt förutom jänke bilarna sad

Inline sixes ist sie scheisse.......

1 997 Inlägg
22 juni 2008
Att de vakterna stod i rondellen berodde på att polisen vägrade gå med på en cruising som bara blev som den blev. De krävda folk som arrangerade den iår. Därför stog de vakter och de bedömde om varje bil var förtjänt en plats. men en regel var jänk eller skattebefriad... Visst jag kan hålla med om att det var lite tråkigt på de viset. Men det var tvunget att bli så för att polisen skulle gå med på en cruising detta år.

(nog med predikan) tongue

13 Inlägg
22 juni 2008
LoFET skrev:
Var också där synd bara att bil hittler stod i rondellen och vinkade bort allt förutom jänke bilarna sad

Håller med om att det var lite trist att bara "gamla" bilar fick komma in. Vem/vilka var egentligen arrangörerna? Visserligen bättre att någon annan än polisen sköter flödet för de förstör ju bara allt de kan annars.

Btw, jag plåtade din kärra med telen när du åkte ut från Ok. Har inte kollat hur det blev än... :-)

Mvh Martin

429 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
Jag blir också sur för dom ville inte släppa in oss mad våran bil är ju skattebefriad så då skulle vi ju få komma in. men eftersom att man bor i lysekil så kan man ju alla vägar så det gick fint att komma in ändå wink Jag blir även sur på att folk som har stylat sina bilar inte får komma in. för det blir lite tråkigt att bara se på gammla amerikanare.

Sök