den svart oranga.. de e faktiskt samma bil bara lite modifieringar...
Aha, fattade inte jag hehe.. "lite modifieringar"
Jaja, jag dyker väl upp ändå men fick inte i bland annat stolar o så, så det känns inte alls så kul =/ Nån som vet om man behöver ta med något?? För tex tvätt o så.. Min första utställning så.. hehe
hoppas ju streetcar fest bjuder på de mesta till tvätt då de verkar vara obligatoriskt med tvätt annars ta med svamp, bilschampo å nått å torka av med så täcker de det mesta
Jaja, jag dyker väl upp ändå men fick inte i bland annat stolar o så, så det känns inte alls så kul =/ Nån som vet om man behöver ta med något?? För tex tvätt o så.. Min första utställning så.. hehe
Fick inte i ???
Jag får mina nya stolar kl 16 imorgon...... sedan är det mekande som gäller :-) ses på plats
De har tvättgrejjer på plats tror jag - bäst e att mejla eller ringa SC o fråga.
Lördag den 28 juni är det dags för årets åttonde Street Cars Fest utställning/uttagning. Du som vill vara med och visa din bil och uppleva en trevlig dag tillsammans med en massa kul människor och balla bilar, är mycket välkommen!
Plats: Center Syd, Löddeköpinge (vid Micro Bildelars butik) Tid: Lördag 28 juni klockan 11-16 Entré: Fri entré
Vill du ställa ut DIN bil?
ANMÄLAN görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på lördag morgon, och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.
Priser delas ut till: Hottest Paint and Finish Hottest Engine Hottest Interior Hottest I.C.E Hottest American Hottest European Hottest Japanese Hottest Performance Car Hottest Old School (pre´88) Hottest Female Ride Dessutom: Special Award Peoples Choice Best In Show
De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Kistamässan i Stockholm (18-19 oktober). All info hittar du påHEMSIDAN. Vi räknar med en fullproppad utställning. Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats ochANMÄLDIG REDAN IDAG!
VÄLKOMMEN!
Med vänlig hälsning Jensi Eredics event manager SCF
STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
Jag får mina nya stolar kl 16 imorgon...... sedan är det mekande som gäller :-) ses på plats
De har tvättgrejjer på plats tror jag - bäst e att mejla eller ringa SC o fråga.
Chefen för SCF: Jensi Eredicts: 08 - 615 12 00[/quote] Nä =/ Jag kan visa dig på plats imorgon Har inga fästen överhuvudtaget utan bara precis 4 hål i stolen och sen får man lösa allting själv.. Har du sett golvet i en s14a så förstår du kanske hehe..
Fick ge med mig och beställa Driftworks Super Low Side Mount Subframes, smakar det så kostar det
Ok, får se hur jag gör.. Tvättar hemma oavsett o kör försiktigt så behöver man inte vara så grundlig på plats sen