3073
Sök

Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

2 Inlägg
30 september 2009
Är det några som ska dit på fredag denna veckan? Jag kommer om det blir nått.

x40
1 209 Inlägg
30 september 2009
jag e på i så fall d blir nån träff...

Volvo S40 turbo.

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
1 oktober 2009
Ställde av 540n inatt. 6månader utan lek nu. sad

hellaflush!
1 266 Inlägg
1 oktober 2009
Så sjukt fet wink

27 Inlägg
Larmtekniker
307 Inlägg
1 oktober 2009
Kommer inte på fre då bilen är avställd och nerplockad.

/ Wången

268 Inlägg
1 oktober 2009
okej hittills 3 pers då, kan nog få med ett par stycken, om jag har tur ungefär 5 pers smile

Jag har inte trimmat sönder den, bara modifierat den utanför toleransområdet...

x40
1 209 Inlägg
2 oktober 2009
så blir d nåt idag lr... jag kommer att finnas där i alla fall.. sista träff för mej och sen ska bilen fixas till....

Volvo S40 turbo.

Mekaniker
181 Inlägg
2 oktober 2009
Ställer in bilen nästa helg. så blir inget mer för mig!

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

42 Inlägg
3 oktober 2009
Va fan ställa av å ställa av. Bättre å köra å ha kul året runt wink

Mvh Jackssonen

170 Inlägg
2 november 2009
Ni som ställer av bilen under vintern åker ni båt eller kollektivt till jobbet???

Gbg

963 Inlägg
2 november 2009
siggi skrev:
Ni som ställer av bilen under vintern åker ni båt eller kollektivt till jobbet???

Vinterbil wink

EDIT: Ninjan är påställd året runt också.... big_smile
Senast redigerat av TCG (2 november 2009)

170 Inlägg
2 november 2009
TCG skrev:
siggi skrev:

Vinterbil wink

Ok! Anledningen till att jag skrev så är för att dom flesta skriver att de ställer av bilen och på det sättet inte kan träffas. Här i gbg är det träffar året runt, på sommarn sommarbilen på vintern vinterbilen. Om man inte kör åretruntbil som jag, är ute efter vinter träffar nu när jag köp stuga på tjörn....

Gbg

963 Inlägg
3 november 2009
siggi skrev:
TCG skrev:
siggi skrev:

Vinterbil wink

Ok! Anledningen till att jag skrev så är för att dom flesta skriver att de ställer av bilen och på det sättet inte kan träffas. Här i gbg är det träffar året runt, på sommarn sommarbilen på vintern vinterbilen. Om man inte kör åretruntbil som jag, är ute efter vinter träffar nu när jag köp stuga på tjörn....

Förstår din tanke men jag vill inte gärna visa mig i närheten av min vinterbil om jag inte måste. tongue
Sen är det jäkligt kallt att stå ute och tjöta denna årstiden, då får man hitta på någon aktivitet eller nått ställe där man kan vara inomhus.

Larmtekniker
307 Inlägg
4 november 2009
Kör Sveriges fulaste vinterbil, suzuki swift. Det är ingen direkt upphetsande bil smile

/ Wången

x40
1 209 Inlägg
4 november 2009
Wangstedt skrev:
Kör Sveriges fulaste vinterbil, suzuki swift. Det är ingen direkt upphetsande bil smile

tror dej inte om att din bil e sveriges fulaste vinterbil... min tar priset, nissan micra... full med rost oxå.... big_smile

Volvo S40 turbo.

En gång till nu
760 Inlägg
4 november 2009
mr_Hasse skrev:
Wangstedt skrev:

tror dej inte om att din bil e sveriges fulaste vinterbil... min tar priset, nissan micra... full med rost oxå.... big_smile

En äkta stekare som man är med backslick och allt så åker jag vintertid i en snajsig och rostig opel O-Mega cool, De ni era fattilappar!! lol

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

116 Inlägg
4 november 2009
Kanske kommer förbi beroende på ekonomin smile Student och bilägare är inte en bra kombination..

Larmtekniker
307 Inlägg
6 november 2009
mr_Hasse skrev:
Wangstedt skrev:

Full med rost? Min huv är helt rostig, eventuellt hela bilen snart big_smile

/ Wången

x40
1 209 Inlägg
7 november 2009
Wangstedt skrev:
mr_Hasse skrev:
Wangstedt skrev:

Full med rost? Min huv är helt rostig, eventuellt hela bilen snart big_smile

bra d då e vi på god vägg!!! big_smile som en vinter bil ska se ut alltså...lol

Volvo S40 turbo.

Sök