3396
Sök

Stereobygge Honda Civic -03 hjälp med demontering

30 Inlägg
11 augusti 2008
Trådstartare
gjorde de, dom sa att allt var åt helvete, skickade den på reparation =/ vilket suuger då jag inte har nån bra stereo mer....prkl! ska uppdatera då spelaren e på plats!

30 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
Nu har jag spelaren på plats, något software problem. sad ska ladda upp bilder, tack för hjälpen alla! sub kommer inom kort big_smile Nu ska jag på fest, ha d!

mvh Kimme

30 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
tjena!

e påväg och köpa nya baklampor idag, och nu undrar jag hur man tar bort dom gamla? tacksam för all hjälp!

mvh Kimme

Skogsmålare
630 Inlägg
5 september 2008
har inte gjort detta på min än. men jag har verkstads manualen hemma så jag kan kolla upp det till dig

vilka baklampor har du köpt ?

30 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
FK svarta baklampor smile skulle va najs om du gjorde det!

spoilern sitter väl fast med bara 2 skruvar eller?

Skogsmålare
630 Inlägg
8 september 2008
Vet inte ska kolla i manualen ikväll ska kolla om jag kan ta och skicka över instruktionen till dig

vad har du för mail .. om du inte vill skriva den här så pm:a mig den

Skogsmålare
630 Inlägg
8 september 2008
har lagt upp urklipp från manualen finns på min sida under projekt. Säga till om det är något annat du behöver

30 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
tack ska du ha igen smile fick en annan ide när jag satt i bilen idag å skruvade lite, skulle va najs å lägga kolfiber över hela mitten konsolen. Någon som har gjort det? undrar bara hu man ska få alla skarvar å bli snygga? har ni några tips?

mvh Kimme

Skogsmålare
630 Inlägg
15 september 2008
Det har jag tyvärr inga bra förslag på men lycka till kommer nog bli snyggt.

30 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
tack ska du ha, kan skriva en projekttråd om det skulle hjälpa någon. Ska börja med det idag. Men när jag igår kollade luftfiltret märkte jag hur förbaskat smutsigt motorutrymmet var, så jag letade efter motortvätttrådar i forumet men där var så mycket delade åsikter så nu funderar jag hur riskfyllt är det att utföra en motortvätt och hur ska jag gå till väga?

mvh Kimme

Skogsmålare
630 Inlägg
22 september 2008
Nja det är väl inga större problrm att motor tvätta. Det man ska tänka på är att inte spruta med så högt tryck och inte allt för nära. Sen kan man täcka över elektroniken med plast om man vill.

här är en mycket bra guide hur man kan gå tillväga

http://www.pingens.se/forum/viewtopic.php?t=6

30 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
tack ska du ha, mycket hjälp! smile ska tvätta och fixa lite på fredan, lägger upp bilder om jag kmr ihåg big_smile

Sök