3438
Sök

Bilder: Skåne Crazy Tour 2008

SkenLaddRacing
159 Inlägg
21 juli 2008
hahha kanske lite väl överdrivet:D men kanske ska ta en till våren och en till hösten ?tongue så det är 2 st per år:D allstå en i maj-juni och en i augusti-sept:D

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

dARKiE
5 031 Inlägg
21 juli 2008
Lite enformiga bilder, jag som själv inte var med som tittar på bilderna ser typ samma bilar hela tiden, vit bmw, orange honda, svart peugoet och volvo kombis, var ni inte fler eller? hehe.. snygga bilder ialf. smile
Senast redigerat av Darkie (21 juli 2008)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

SkenLaddRacing
159 Inlägg
21 juli 2008
det såg ut som det skulle vara runt 40 bilar som skulle starta cruisingen men väll på samlingensplatsen så dyker det upp runt 15 bilar och till slut är vi 13 st som drar ut på skåne crazy tour.
så man kan säga tack vare en jäkla massa oseriösa anmälningar så blev vi inte fler än dessa, men vi försöker igen nästa år!

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
21 juli 2008

Fan vilka Jeepar.. big_smile

BMW-RACING skrev:
det såg ut som det skulle vara runt 40 bilar som skulle starta cruisingen men väll på samlingensplatsen så dyker det upp runt 15 bilar och till slut är vi 13 st som drar ut på skåne crazy tour.
så man kan säga tack vare en jäkla massa oseriösa anmälningar så blev vi inte fler än dessa, men vi försöker igen nästa år!

Ja, men jag tror också att vädret spelade stor roll, liksom inte så kul o köra den touren runt Skåne när det småregnar o är molnigt. Hade det varit soligt o 25 grader tror jag det hade sett annorlunda ut ^^

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

Garaget Video Crew
842 Inlägg
21 juli 2008
Takashi skrev:

BMW-RACING skrev:

Ja, men jag tror också att vädret spelade stor roll, liksom inte så kul o köra den touren runt Skåne när det småregnar o är molnigt. Hade det varit soligt o 25 grader tror jag det hade sett annorlunda ut ^^

Vi körde ju vatten skidor på väg till örkeljunga det var fet ball smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Takashi skrev:
TurbOla skrev:
http://forumbilder.se/thumbs/6b120081212502394.jpg

Fan vilka Jeepar..

Hahaha lol
Med tillräckligt många hästar nog behöver man inte slicka marken för att tjäna det där aerodynamiska wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Kajlie skrev:
Takashi skrev:

BMW-RACING skrev:

Vi körde ju vatten skidor på väg till örkeljunga det var fet ball smile

Då skulle du sett oss tälta på en asfalterad parkering, och grilla under ingången till en möbelaffär. big_smile
Eller när dom slog upp tälten i ösregnet, eller när vi var 4 pers som hade sådan underbar gemenskap i bagaget på min kombi. lol

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 juli 2008
Darkie skrev:
Lite enformiga bilder, jag som själv inte var med som tittar på bilderna ser typ samma bilar hela tiden, vit bmw, orange honda, svart peugoet och volvo kombis, var ni inte fler eller? hehe.. snygga bilder ialf. smile

Varför klankar alla ner på min kombi hela tiden?hmm
Bara för att den är bekväm att köra. big_smile 
Jag sov i alla fall bäst! wink

Det var inte så stor variation som sagt, vi var ju inte mer än typ 11 pers...
4 till slutet.
Senast redigerat av TurbOla (21 juli 2008)

Elektriker
1 138 Inlägg
21 juli 2008
haha bara eliten klarar hela vägen:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Sök