3439
Sök

Inför: Skåne Crazy Event i sammarbete med Micro utställning 30 aug Malmö

3 722 Inlägg
5 augusti 2008
Varför ska folk bara gnälla på att det är samma datum för träffar? Är ni rädda för att förlora folk eller? Vi tänker iaf inte ändra datumet igen!. Har redan gjort det!.

203 Inlägg
5 augusti 2008
Jag tycker allmänt att alla utställningar gör dålig reklam för sig, även de större som har råd.

203 Inlägg
5 augusti 2008
Digital_Kicker skrev:
Varför ska folk bara gnälla på att det är samma datum för träffar? Är ni rädda för att förlora folk eller? Vi tänker iaf inte ändra datumet igen!. Har redan gjort det!.

Vi kör i samlad grupp (dom som vill) till streetxtreme efter Micro utställningen, hur svårt kan det vara. Då missar vi inget smile

3 722 Inlägg
5 augusti 2008
Larssonn skrev:
Digital_Kicker skrev:

Vi kör i samlad grupp (dom som vill) till streetxtreme efter Micro utställningen, hur svårt kan det vara. Då missar vi inget smile

mjo kan vi ju

Garaget Video Crew
842 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Larssonn skrev:
Digital_Kicker skrev:

mjo kan vi ju

Sen e det helsingborg efter Meca smile Blir en fartfylld dag kan man säga tongue

Larssonn: håller med dig hade inte en aning om xtreme innan nån skrev det här i tråden.

3 722 Inlägg
5 augusti 2008
Kajlie skrev:
Digital_Kicker skrev:
Larssonn skrev:

mjo kan vi ju

Sen e det helsingborg efter Meca smile Blir en fartfylld dag kan man säga tongue

Larssonn: håller med dig hade inte en aning om xtreme innan nån skrev det här i tråden.

Ähh varför måste man rätta sig efter alla?. Vår träff kommer också att hålla måttet!, en hel del som kommer att hända ju!. smile

Kajlie: Lägg in Eddiie på listan också
Senast redigerat av Digital_Kicker (5 augusti 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
Digital_Kicker skrev:
Kajlie skrev:
Digital_Kicker skrev:

mjo kan vi ju

Ähh varför måste man rätta sig efter alla?. Vår träff kommer också att hålla måttet!, en hel del som kommer att hända ju!. smile

Kajlie: Lägg in Eddiie på listan också

Yes!

KHRacing
5 augusti 2008
Kajlie skrev:
Kan vara så att streetxtreme bara gör reklam för det i sin egen tidning ? Har inte läst den på väldigt länge och då kan man inte direkt hänga med på vad dom ska arrangera. liksom när la du upp tråden här igår, idag ?
Har varit på festivalen 2år irad tycker personligen inte att det är nån höjdare, samma bilar som kör hela tiden (inte direkt dom som kör som gör fel, hade jag haft min nya bil hade jag absolut kört). Utställningen var under all kritik förra året (Var inte ensam om att tycka det). Och driftingen var 2 bilar som körde runt en oval bana av koner (Du/ni kanske gör det annorlunda iår).
Men det e kul att dom försöker arrangera nått iafall nu e det ju SCF i Barkaby med så dom största kommer inte ställa ut varken hos oss på Micro eller på Meca, så det blir nog ganska tomt detta året.

*skrattar*
vill bara påpeka följande:

Jag har inte betalt utav Street Extreme för att posta datumet för eventet, jag gör det ändå
när jag upptäckte att ingen annan gjort det tidigare!  Men hade du ändå ändrat ert datum
om jag postat detta för en månad sedan ?

Jag har inte gnällt, bara påpekat att ni kunde kollat lite närmare innan erat datum
bestämdes andra gången.

Ang MECA & Street Extreme Festival 2007:

Driftingen var för allmänheten, hur tusan skall jag/vi kunna avgöra vilka som kommer &
kör i förväg ? Det var utannonserat okså, men endast 2 bilar dök upp. Kör själv kanske ?
Finns heller ingen annan plats att arrangera driftingen på nera på MECA´s område.

SCF är mest till för folket i mellansverige... Street Extreme Festival är placerat på MECA just
för att locka folk från södra delarna utav landet.

Att utställningen är under all kritik, är enbart vad besökaren gör det till anser jag - eller hur ?
Gillar man inte utbudet på bilarna så gillar man inte eventet, enkelt & bra.
Man kan ju föranmäla sig till eventet, men det är inget krav.

mvh /
.........Kristian - flitig Street Extreme Festivalbesökare & håller i Driftingbiten även i år.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
KHRacing skrev:
Kajlie skrev:
Kan vara så att streetxtreme bara gör reklam för det i sin egen tidning ? Har inte läst den på väldigt länge och då kan man inte direkt hänga med på vad dom ska arrangera. liksom när la du upp tråden här igår, idag ?
Har varit på festivalen 2år irad tycker personligen inte att det är nån höjdare, samma bilar som kör hela tiden (inte direkt dom som kör som gör fel, hade jag haft min nya bil hade jag absolut kört). Utställningen var under all kritik förra året (Var inte ensam om att tycka det). Och driftingen var 2 bilar som körde runt en oval bana av koner (Du/ni kanske gör det annorlunda iår).
Men det e kul att dom försöker arrangera nått iafall nu e det ju SCF i Barkaby med så dom största kommer inte ställa ut varken hos oss på Micro eller på Meca, så det blir nog ganska tomt detta året.

*skrattar*
vill bara påpeka följande:

Jag har inte betalt utav Street Extreme för att posta datumet för eventet, jag gör det ändå
när jag upptäckte att ingen annan gjort det tidigare!  Men hade du ändå ändrat ert datum
om jag postat detta för en månad sedan ?

Jag har inte gnällt, bara påpekat att ni kunde kollat lite närmare innan erat datum
bestämdes andra gången.

Ang MECA & Street Extreme Festival 2007:

Driftingen var för allmänheten, hur tusan skall jag/vi kunna avgöra vilka som kommer &
kör i förväg ? Det var utannonserat okså, men endast 2 bilar dök upp. Kör själv kanske ?
Finns heller ingen annan plats att arrangera driftingen på nera på MECA´s område.

SCF är mest till för folket i mellansverige... Street Extreme Festival är placerat på MECA just
för att locka folk från södra delarna utav landet.

Att utställningen är under all kritik, är enbart vad besökaren gör det till anser jag - eller hur ?
Gillar man inte utbudet på bilarna så gillar man inte eventet, enkelt & bra.
Man kan ju föranmäla sig till eventet, men det är inget krav.

mvh /
.........Kristian - flitig Street Extreme Festivalbesökare & håller i Driftingbiten även i år.

Och du tycker vi skulle leta igenom varenda tidning m.m för att se om den helgen var ledig ? Vi har redan ändrat tiden en gång pga av en annan utställning så ja hade vi vetat att det var festival den helgen så hade vi förmodligen inte tagit den. Sen kan inte vi hjälpa att streetxtreme e dåliga med sin reklam.

Driftingen som vi så fint kallar det, varför körde inte ni i ert drifting team då ? Klart det var tråkigt att det bara var 2 bilar som körde.

SCF e finals den helgen och drar folk från hela sverige har varit i kontakt med nån av skånes "största" bilgyggare och alla dom ska dit.

Utställningen fick kritik av alla som ställde ut typ. Kommer inte ihåg exakt vad det var, ganska längesen nu. Bla kommer jag ihåg att det var nått med att dom släppte in orginal bilar bland uställningen m.m

KHRacing
5 augusti 2008
Självfallet skall man kolla runt lite lagom & lite till för att se så ett nytt event inte
krockar med andra så mkt det går.  & har du gjort detta så är det ju helt oki tycker jag.

Dock som sagts tidigare i tråden av flera postare så är alla evenemangsansvariga dåliga på att
göra reklam för sig inför eventen.

Bla du/ni själva ju ......  mest för skojs skull, kan du väl posta en lista på vilka forum du/ni gjort reklam för denna träffen på Micro - Som jämförelse till detta så kan jag bara säga att jag endast postat på Garaget.org - men vet att det garanterat finns info på andra mera specialinriktade forum okså. kanske som vissa bilklubbarna m.m

DriftTeamet fanns inte förra året :-)  ... det skapades i Oktober 2007.

Jag var där o höll i driftingbiten efter att ha blitt tillfrågad utav ledningen på MECA,
då jag råkar vara den enda personen söder om Stockholm som har SBF driftinglicens :-)

Jotack, jag är själv speciellt inbjuden till SCF, men har avböjt pga detta event på MECA :-)

Nu slutar vi kladda ner er tråd om Microträffen & jag önskar er lycka till på träffen & hoppa
ni får många fina bilar på plats på MICRO

(som efteråt tar sig till MECA)

vänligen /
................Kristian

PS.. Än en gång, jag är inte anställd utav StreetExtreme eller BILSPORT för att skriva detta inlägg.

PS2: svara gärna på PM´t
Senast redigerat av KHRacing (5 augusti 2008)

Garaget Video Crew
842 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
KHRacing skrev:
Självfallet skall man kolla runt lite lagom & lite till för att se så ett nytt event inte
krockar med andra så mkt det går.  & har du gjort detta så är det ju helt oki tycker jag.

Dock som sagts tidigare i tråden av flera postare så är alla evenemangsansvariga dåliga på att
göra reklam för sig inför eventen.

Bla du/ni själva ju ......  mest för skojs skull, kan du väl posta en lista på vilka forum du/ni gjort reklam för denna träffen på Micro - Som jämförelse till detta så kan jag bara säga att jag endast postat på Garaget.org - men vet att det garanterat finns info på andra mera specialinriktade forum okså. kanske som vissa bilklubbarna m.m

DriftTeamet fanns inte förra året :-)  ... det skapades i Oktober 2007.

Jag var där o höll i driftingbiten efter att ha blitt tillfrågad utav ledningen på MECA,
då jag råkar vara den enda personen söder om Stockholm som har SBF driftinglicens :-)

Jotack, jag är själv speciellt inbjuden till SCF, men har avböjt pga detta event på MECA :-)

Nu slutar vi kladda ner er tråd om Microträffen & jag önskar er lycka till på träffen & hoppas ni får många med fina bilar på plats

(som efteråt tar sig till MECA)

vänligen /
................Kristian

PS.. Än en gång, jag är inte anställd utav StreetExtreme eller BILSPORT för att skriva detta inlägg.

PS2: svara gärna på PM´t

Visst kan jag det. Reklam finns på garaget.org, vår hemsida, Flyers i helsingborg och malmö, står med på Micros hemsida. Reklam har även gått ut till x antal personer per PM.

737 Inlägg
5 augusti 2008
Larssonn skrev:
Digital_Kicker skrev:

precis.. blir ju perfekt så.. ær væl ændå ingen som orkar vara på meca och bara meca från tidig morgon till kvæll??  och att det kostar på meca ær væl dom dær 20kr som det alltid gør. och gnæller man øver småsummor så ska man nog inte køra bil

KHRacing
5 augusti 2008
SIR_Pierre skrev:
precis.. blir ju perfekt så.. ær væl ændå ingen som orkar vara på meca och bara meca från tidig morgon till kvæll??  och att det kostar på meca ær væl dom dær 20kr som det alltid gør. och gnæller man øver småsummor så ska man nog inte køra bil

Detta är inte en Onsdag Pierre big_smile - det kostar troligen 100-140 i entre - Vet dock ej exakt

Bmw Fanatiker
292 Inlägg
5 augusti 2008
SIR_Pierre skrev:
Larssonn skrev:
Digital_Kicker skrev:

Helt rätt Sir_pierre ! Kan bli ett härligt gäng som kör igenom malmö för att komma ut till meca wink Tycker att vi ställer upp tillsammans där borta !

3 722 Inlägg
5 augusti 2008
Här inne skriver vi bara om Skåne Crazy Event inte om någon Meca eller liknande!. Håll er till PM istället-. Tack på Förhand!

PS: Pokalerna är färdiga!. Dom blev riktigt najsa!.
Senast redigerat av Digital_Kicker (5 augusti 2008)

737 Inlägg
5 augusti 2008
KHRacing skrev:
SIR_Pierre skrev:

Detta är inte en Onsdag Pierre big_smile - det kostar troligen 100-140 i entre - Vet dock ej exakt

fortfarande småpengar.. kostar 100kr bara o starta bilen wink

Garaget Video Crew
842 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
jepp hade varit ball om vi hade blivit 30st sen cruisat genom stan

Garaget Video Crew
842 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
Martin har fått hem pokalerna nu smile nice !

737 Inlägg
7 augusti 2008
Kajlie skrev:

Mitt namn stavas Pierre Ingelsgård wink

Garaget Video Crew
842 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
SIR_Pierre skrev:
Kajlie skrev:

Mitt namn stavas Pierre Ingelsgård wink

haha ja det återstår ju o se wink

Sök