3275
Sök

Inför: Skåne Crazy Event i sammarbete med Micro utställning 30 aug Malmö

3 722 Inlägg
27 augusti 2008
hahahah klockrent tält! haha

3dagar kvar!
Senast redigerat av Digital_Kicker (27 augusti 2008)

737 Inlägg
Elektriker
1 138 Inlägg
27 augusti 2008
SIR_Pierre skrev:
ska listan med folk uppdateras eller ær vi verkligen bara 8st??

där e fler vad jag vet.. iaf jag och han med galanten.. men en viss kaljle e lite seg:P

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Garaget Video Crew
842 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
hehe nej listan håller vi arrangörer för oss själv wink

3 722 Inlägg
27 augusti 2008
V.I.P's

1 866 Inlägg
27 augusti 2008
Kajlie skrev:
hehe nej listan håller vi arrangörer för oss själv wink

men ni hade väl max 30 platser? o ni har väl platser kvar?
Så det e mindre än 30 men mer än 8! hehe

collexstyling.se
65 Inlägg
28 augusti 2008
Jag kommer tongue Kommer tvättmöjligheter att finnas på området eller måste man tvätta på närmsta mack?
Senast redigerat av Celica_colle (28 augusti 2008)

COLLEX Styling, Meguiars, Björns Bilinredning, Kicker, LM Konsult, Gummessons Billackering, D2 Racingsport

737 Inlägg
28 augusti 2008
Celica_colle skrev:
Jag kommer tongue Kommer tvättmöjligheter att finnas på området eller måste man tvätta på närmsta mack?

det är väldigt väldigt när till en "gör det själv" tvätt

Garaget Video Crew
842 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
Celica_colle skrev:

Yes som Sir_Pierre säger så finns det tvätt inärheten

67 Inlägg
28 augusti 2008
ok, har totalt missat denna tråden innan, men har precis spenderat en halvtimme och läst igenom hela...
självklart kommer man till micro, men vad e kriterierna för att ställa ut?
och vad jag vet så är där ju ganska begränsat med p platser utanför micro, så får man bara stå där om man ställer ut?.....
har jag missat infon om detta, eller står det någon annan stans eller d står ingen stans?

anyways, jag kommer till micro på lördag,....
dessutom jävligt sugen på o se om kortegen genom malmö mot meca blir av....

3 722 Inlägg
28 augusti 2008
K9 skrev:
ok, har totalt missat denna tråden innan, men har precis spenderat en halvtimme och läst igenom hela...
självklart kommer man till micro, men vad e kriterierna för att ställa ut?
och vad jag vet så är där ju ganska begränsat med p platser utanför micro, så får man bara stå där om man ställer ut?.....
har jag missat infon om detta, eller står det någon annan stans eller d står ingen stans?

anyways, jag kommer till micro på lördag,....
dessutom jävligt sugen på o se om kortegen genom malmö mot meca blir av....

finns gott om platser!. Kravet är ju att bilen är snygg och inte en rostig 740 av liknande slag. Helst stylad, eller så clean och snygg som möjligt

3 722 Inlägg
28 augusti 2008
Enligt SMHI och DMI blir det fint väder på lördag!. Perfekt event dag!

Elektriker
1 138 Inlägg
28 augusti 2008
längtar smile men har fortfarande inte hittat den jäääävla knappen till tutan.. suck:/

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
28 augusti 2008
daajvid skrev:
längtar smile men har fortfarande inte hittat den jäääävla knappen till tutan.. suck:/

inte bra ju!

2DAGAR KVAR TILL SCE!

Elektriker
1 138 Inlägg
28 augusti 2008
Digital_Kicker skrev:
daajvid skrev:

inte bra ju!

2DAGAR KVAR TILL SCE!

får be till skrotgudarna att dom har en primera där inne med lika knappar..

HEHE yes.. hoppas nu på superväder som dom lovat:) cyaaa

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
28 augusti 2008
Liiite miss att ha på samma dag som Street Extreme/MECA Raceway då besökarna kommer att vara där! smile

67 Inlägg
28 augusti 2008
som sagt så många ggr innan....visst, 2 saker på samma dag, men på helt olika tider, varför inte bara sluta snacka om att d e samma dag, välj var du vill va o åk dit, hur svårt kan d va...själv kommer man va på.....håll i er....tada, båda ställena....sug på den den stund...

har varken rostig 740 eller stylad bil, men i mina ögon den finaste wink kommer dit ny tvättad o ny vaxad så får vi se om den duger wink

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
K9 skrev:
som sagt så många ggr innan....visst, 2 saker på samma dag, men på helt olika tider, varför inte bara sluta snacka om att d e samma dag, välj var du vill va o åk dit, hur svårt kan d va...själv kommer man va på.....håll i er....tada, båda ställena....sug på den den stund...

har varken rostig 740 eller stylad bil, men i mina ögon den finaste wink kommer dit ny tvättad o ny vaxad så får vi se om den duger wink

Bra! Vad har du för bil då?. smile

Och till Jill: Det är inte änns samma tider. Som K9 skrev, så varför lägga ner tid på skriva det? Vi vet att det är samma dag och har vetat det ett bra tag.

3 722 Inlägg
29 augusti 2008
1 Dag kvar gott folk! En dag kvar!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
29 augusti 2008
Digital_Kicker skrev:
Och till Jill: Det är inte änns samma tider. Som K9 skrev, så varför lägga ner tid på skriva det? Vi vet att det är samma dag och har vetat det ett bra tag.

Lördag som lördag oberoende tid...
Klantigt att sätta samma dag och minimera deltaganet maximalt på så sätt.

Jag skrev bara min reflektion när jag såg att det vara samma dag, hade tänkt att komma förbi.
Men nu när det är samma sag så satsar vi på Meca som vart inplanerat längst... Tråkigt då man gärna ser fler evenemang utspridda över hösten! smile

Sök