3440
Sök

Röker eller snusar du?

Cnc-operatör
608 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
Vore lite intressant att se hur många de är med rökning och snusnig nu förtiden. Efter att de blev lag på att man inte fick röka på pubar å resturanger så tycker jag de minskade väldigt på rökare. smile 

Jag varken röker el. snusar å har aldrig testat, kommer aldrig testa heller. luktar ju så jädrans dåligt!   

Röker eller snusar du? Testat? Varför,hur å när började du? Slutat? Hur, varför, när slutade du?
Senast redigerat av __pepita__ (26 juli 2008)

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

Teddan
2 495 Inlägg
26 juli 2008
jag sluta röka när jag fick cancer , end of that ...... men ibland tjuvrökar man , är ju ganska gott me en cigg, öl och några snygga chicks att titta på big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Cnc-operatör
608 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
r-ted skrev:
jag sluta röka när jag fick cancer , end of that ...... men ibland tjuvrökar man , är ju ganska gott me en cigg, öl och några snygga chicks att titta på big_smile

Oki väldigt bra beslut av dej att sluta! smile oki . de med gott förstår inte jag men wink

saabtok
1 306 Inlägg
26 juli 2008
Snusar då, väl gjort i 17 år med ca
Senast redigerat av Greatsnyggo (26 juli 2008)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Teddan
2 495 Inlägg
26 juli 2008
__pepita__ skrev:
r-ted skrev:

Oki väldigt bra beslut av dej att sluta! smile oki . de med gott förstår inte jag men wink

jag slutade och bara för att jag blev frisk igen fanns ju ingen anledning att börja ... men som sagt ibland fuskas det ju lite big_smile

rökförbudet på resturanger och barer osv har nog gjort en hel del oxå.

Cnc-operatör
608 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
Greatsnyggo skrev:

de va rätt länge. prilla under läppen eller tugg?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 juli 2008
Snusat snart i 8 år.
Inga planer på att lägga ner!
Sen kan det hända feströkning med. Cigg & öl ihop är som bill & bull wink

C H E V R O L E T <3

Cnc-operatör
608 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
r-ted skrev:
__pepita__ skrev:
r-ted skrev:

jag slutade och bara för att jag blev frisk igen fanns ju ingen anledning att börja ... men som sagt ibland fuskas det ju lite big_smile

Jo de förbudet tog nog ner antalet rejält. smile    Men vad är de som gör att du tjuvröker som du säger?

Teddan
2 495 Inlägg
26 juli 2008
__pepita__ skrev:
r-ted skrev:
__pepita__ skrev:

Jo de förbudet tog nog ner antalet rejält. smile    Men vad är de som gör att du tjuvröker som du säger?

Öl och det sociala , man sitter å tar några kalla då saknas det nått i ena handen alltså

Vw trimmare
2 995 Inlägg
26 juli 2008
röker och snusar...

saabtok
1 306 Inlägg
26 juli 2008
__pepita__ skrev:
Greatsnyggo skrev:

de va rätt länge. prilla under läppen eller tugg?

portion förta  året , sedan stadigt  General lös

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Cnc-operatör
608 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Snusat snart i 8 år.

Förklara gärna detta med feströkning..är de bara ett knep till att få "godkänt" att röka? wink

Cnc-operatör
608 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
r-ted skrev:
__pepita__ skrev:
r-ted skrev:

Öl och det sociala , man sitter å tar några kalla då saknas det nått i ena handen alltså

oki men båda mina händer är ju tomma å de är inga problem för mig smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 juli 2008
__pepita__ skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Snusat snart i 8 år.

Förklara gärna detta med feströkning..är de bara ett knep till att få "godkänt" att röka? wink

Neeej smile
Det är när man står utanför puben tex o tjötar me polarna så blir det automatiskt att man tar en själv för det fattas nått i den andra handen när ena handen håller öl big_smile
Njaa men det är då faktiskt suget kommer när man festar!
har ingen vettig förklarning faktiskt

C H E V R O L E T <3

dragkruka
275 Inlägg
26 juli 2008
__pepita__ skrev:
r-ted skrev:
__pepita__ skrev:

oki men båda mina händer är ju tomma å de är inga problem för mig smile

har provat röka nån gång men de är förbannat äckligt o luktar satan,,, speciellt dem som rökt länge o regelbundet, dem stinker rent ut sagt!

"fest-snusar" däremot, de är inte fel tongue

385 Inlägg
26 juli 2008
Jag röker, och rökförbudet berör mig inte eftersom jag föredrar att röka utomhus.
Anledningen? Jag tycker det är avslappnande att komma ifrån allt ibland.. :]

1 754 Inlägg
26 juli 2008
Nej. Varför skulle jag? Ah jusste fan, det är ju coolt!

Jag kan inget om allt.

407 Inlägg
26 juli 2008
Gjutet att man röker, man var väl ingen mes när man gick i skolan! Töntarna som inte vågade röka där:) Nej, nu var jag lite smått ironisk där om än dåligt försök till det.

Just nu har jag inte planer på att sluta men när man träffar den rätta "flickan" som inte gillar det så har man inte så stort val. Träffade en tjej i våras och hon var den första tjejen på 4 år som jag blev riktigt kär i. Tyvärr så kom jag på det för sent så jag höll uppe först efter hon nobbat mig. Sen mådde jag dock så dåligt så oundviligt att inte börja igen....

Ska dock försöka göra ett ryck nu i höst/vinter när det verkligen tar emot att gå ut och röka. Rökförbudet på krogar och så vidare ser jag annars bara som positivt. Man behöver inte heller lukta gammal gubbe för man röker, finns något som heter hygien. Tvätta händer efter man rökt, hålla ordning på sig och kroppen och så vidare. Men visst, man kommer inte ifrån att man röker...
Senast redigerat av Vallås Locos (26 juli 2008)

16 197 Inlägg
26 juli 2008
varken röker elle snusar..smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök