För mig är det lungt, har haft 3v pappaledighet, 1v kvar, sen direkt efter det så är det 4v semester som väntar. Blev nästan som ett sommarlov för mig.
skall bli så skönt å börja jobba efter nästa vecka! så man kan få rassla om ytterligare ett år så man kan gå på semester 2009. kan knappt vänta tills man ser att klockan är dags å sluta å det blir dags för att glida ut på nästa semester.
kanske skall semestra klart en vecka till först! sen kan man ju börja längta!
Börjar 16.00 imorgon så ja har ju ingen stress att lägga mig...sen jobbar ja ju ständig kväll mån-tors, långledigt varje helg Så ja har inte jättestor ångest, inte lika mkt som förra året då ja jobba morgon Men 1 vecka till hade ju vart gött, bara att se framemot julledigheten nu
Som alla år ångrar man sig nu att man inte tog ut en femte vecka! men skönt att ha senare. Ska bli skönt att komma tillbaka också och se vad alla sommarjobbare ställt till med.
själv ska man tillbaka imorgon och träffa killen som min sambo var otrogen med så de ser man väl inte fram emot.. sen suger jobbet stenhårt med.. skönt att de e dax att börja plugga snart igen.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Jag hade ångest förra söndagen då jag skulle ha jobbat i måndags men tjejen blev akut sjuk så jag har varit hemma hela veckan och kommer troligtvis vara hemma 2-3 veckor till så det blev en lång semester iår
Ska tillbaka imorgon 07:00 efter att ha semestrat i en vecka.. ska jobba 4 dagar, pappaledig fredag och sen går jag på ny vecka ledigt.. sen samma sak igen, jobba 4 dagar o pappaledig fredag o sen en vecka semester till.. men skönast av allt är att från den 1 september fram till den sista december är man ju pappaledig på heltid med Moa
Börjar min 4:e vecka imorgon så det är 2 veckor kvar sen börjar pappaledighet varannan fredag & måndag och snart 10 dagar föräldraledighet då vårat 2:a barn väntas i dagarna...
Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Semester vad? Jag har jobbat hela sommaren (folk slutar ju inte gå på grund bara för att det är semester ) Ska väll dock ta en vecka innan skolan börjar så man kan varva ner lite i vart fall.