jag håller på att installera en dator och när texten tryck ner valfri tangent kommer upp, så trycker ja. men då kommer det upp §, ett spader, en glad smiley, och ett j. och det hänger sej
disken en sata som jag vet funkar mb funkar cpu funkar minne funkar graffe funkar men vad fan kan det va
jag har provat med en annan disk men då står det bara att den inte hittar operativsystemet
en gång stod det operativsystemet kan inte startas, med den andre disken, men inga symboler o så
snälla, lan om 2 timmar !!!
kan det vara operativsystemsskivan som strular, den e endast använd en gång
Prova att flasha om bioset... Hur man går tillväga har jag ingen aning om på din maskin, och har glömt på min, för de va så längesen
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
hoppa över till killarna på sweclockers.com istället så hjälper dom nog dig att felsöka burken bara du berättar vad du har för grejor först
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P