Ja detta är då dom bästa av mina och Jeep_toms bilder, dock vart väldigt många suddiga pga mörkret samt frusna fingrar, men men, det vart ju en del ändå
Hoppas det finns fler som vill dela med sig av sina bilder
jaa, det vart ju skit bra! lååååångt över förväntningarna... hade väll förväntat mig ett 20tal bilar eller nått haha... näe det vart riktigt lyckat det där! hoppas det inte var sista gången, och till nästa gång måste jag se till att jag har lite däck kvar så man kan bränna lite däck också
sen var det ju rätt kul att polisen inte brydde sig om dom som börnade och driftade runt
men hörde en rätt kul sak på _MacoN_´s polisradio när jag stod och pratade med han vid fraktarna efter träffen.. då ville polisen ha dit nån bil till birsta för dom körde dragster bilar i birsta
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Detta såg ut att kunna vara något som kan lyckas. Men mitt enda råd är att låt bli att göra burnouts, snabbare accelreingar mm inne på utställningsområdet - risken är för stor att något ska hända.
i sthlm är detta upptåg inte accepterat.
Men jag blev överraskad att den enda gången folk har klivit ur bilarna i sundsvall, alltid annars man har varit förbi Max & Lidl så sitter det grupper om 2-3st på 8st olika platser..
Kliv ur bilen & gå runt titta på andras bilar.
Ni som har bil ljud visa det, Ni med motor utrymme som tåls att visas - öppna huven
Kul att det kom så mycket folk! Det här får vi ju se till att det upprepas, tycker det har varit dåligt med folk ute de flesta helger denna sommar. Skoj att det blev lite "dimmigt" också
sen tyckte jag att det var lite fränt, att bilen som bjöd på sig mest under kvällen, den svarta corvetten kördes av en gammal gubbe som kanske var runt 50bast
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
sen tyckte jag att det var lite fränt, att bilen som bjöd på sig mest under kvällen, den svarta corvetten kördes av en gammal gubbe som kanske var runt 50bast
Kricka ! Det är farsan till han som körde villt med den röda 200an... Inte kloka någonstans dom två sköna lirarna ... !
Alla som filmade träffen ... skulle vara kul att få till gå era filmer. pga vi tänkte klippa ihop en lite längre film men så vi inte missarnågot så behöver vi fler filmer att ta ifrån ...
Märks att folk vet hur man rattar en bil. Grymt sköna personer som våga bjuda på sig själva. Beröm ska alla ha som kom och som som jagade på folk att komma. Hoppas på mera roliga saker nästa sommar.
Som tidigare sa våga visa motor/ljud och sladda inte bland alla bilar. Sen folk som försöker trixa in sina bilar på områden där dom sladdar vad tänker ni med?
Alla som filmade träffen ... skulle vara kul att få till gå era filmer. pga vi tänkte klippa ihop en lite längre film men så vi inte missarnågot så behöver vi fler filmer att ta ifrån ...
Tackar på förhand
Jag har ett par korta klipp, har ännu inte kollat vad resultatet blev men det kan du nog själv bedöma. Ska jag zippa ihop så du kan ladda ner eller nåt ?
Filmat med riktig kamera, så kvalisorten är nog okej.
Sen har jag ett gäng bilder ifrån racet på natten också, där en saab blev utan växellåda bl.a.
En träff helt klart över förväntan måste jag säga.. Roligt som fan att så många kom o så många vågade gå runt alla bilarna.. Så detta måste vi göra om...