Ja måste bara fråga en sak... är de verkligen bara tjejer som käkar vitaminer på morgonenen? ja satt i skolan o dag o frågade hur många som käkade vitaminer på morgonen de var bara tjejer som svarade.. men nog måste de väl finnas killar som käkar vitaminer?! de tycker ju jag hehe,
om någon bevisar för mig att piller får mig att må bättre så ja fine men det är en ful marknad såden har jag inte gått på....med rätt kost som kebab/pizza och hamburgare så får man i sig det mesta av alla jordens vitaminer!
om någon bevisar för mig att piller får mig att må bättre så ja fine men det är en ful marknad såden har jag inte gått på....med rätt kost som kebab/pizza och hamburgare så får man i sig det mesta av alla jordens vitaminer!
jag mår nog lite bättre tror jag ja har bara käkat vitaminer i 60 dagar men nog känns de lättare att ta sig en tablett än att skala 100 kilo frukt varje dag hehe. men alla frukter har ju inte vad som finns i vitaminerna