Var en snabbis och meckade med hondan idag igen, har fortsatt slipa på bakstötfångaren, och vi fick monterat ihop fronten med en fin läpp.. kollar bilder
Dagen började med en stadig frukost och bläddrande i biltidningar, kanske för inspiration?
Här är stötfångaren fram då...
och här har vi läppen som skall på fronten då
Här skalar Jensa för fullt i den, så den går att få dit ordentligt...
och efter det så limmades den på plats med ett 2komponentslim. så här ser den ut än så länge
rätt schysst va?
förutom bygget av fronten har jag även slipat på bakkjolen idag
Har skummat igenom tråden lite nu, och ser ut till att kunna bli ett riktigt roligt projekt att följa Tummen upp big time till er!
man tackar kul att du gillar det, och riktigt kul att du kommer följa bygget med
J-immie skrev:
Riktigt snyggt jobb med bakkofångaren. älskar karossformen och dina planer kommer nog att bli bra. gillar dock inte att du har annan färg i motor rummet hmm men annars lär det bli bra
hehe jag tackar, de råder alltid delade meningar om olika saker kul att du inte helratar det iaf
_Hardjim skrev:
Hehe, kul bygge. Sjukt mkt jobb på en sån bil. smile
hur menade du nu?
_Sam176 skrev:
MichA: Det är lugnt, grabben smile Hoppas du kan komma upp hit till huvudstaden wink Jag bjuder på kaffe också big_smile
//Sam
hehe vi får se vad sommaren erbjuder, men de hade varit nice
läpp från mitsu galant 88-92 ^^.. sorry passar inte till ctrn foxxie
Senast redigerat av Masaru (29 december 2008)
when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
läpp från mitsu galant 88-92 ^^.. sorry passar inte till ctrn foxxie
din buse =P
hehe sorry, va bara tvungen ^^
ser bra ut med projektet, du ska inte bygga ljud o sånt heller va?
when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...