Jag röstar på denna killen http://www.garaget.org/Markus och hoppas på att chrizz eller någon läser igenom tråden, trycker på länken och inser att han har snott mitt namn och gör en god gärning och tar bort honom
support@garaget.org om du vill "ta över" nått gammalt inaktivt nick. Inga problem sörru
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Helt klart Firetraxx, utan honom vore garaget en dystrare plats! Och Chrizz är ju ändå skapare m.m inte medlem så sett Men vi borde helt klart ge honom nått cred som tack för sidan
Alla medlemar borde skicka in en hundralapp till chrizz som tack. Inte mycket för varje människa men han tjänar en hel del på det, han har ju ändå gjort Sverige bästa site.
Mycket bra idé! ;D
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
så det är otrevlig man ska vara för o bli populär på garaget. Det ska jag komma ihåg. förresten är detta en värdelös jävla skittråd som borde låsas. (jag börjar lite smått för o vinna nästa gång)
Det är nog så att merparten här knappast tar "pajasarna" något vidare seriöst i det de säger, vad de än säger och vad det än gäller. Finns många praktexemplar på det och anv.namn behöver ej nämnas. Snarare är det nog en liten skara 15-bastare som ser upp till dessa...
Nästan så man skulle nominera "blacken" för hans förmåga att föra bra diskussioner i OT-sektionen. Få här har kapacitet nog (påläst m.a.o) att driva diskussioner till sin spets som denne man (antar jag).
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!