Inte speciellt mycket löst grus kvar nu iallafall.
Men dom har ju fortfarande förstört halva stan. Lite märkligt tycker jag. Nån slags ful-lagning inför vintern och sen ny asfalt överallt till våren/sommaren?
Hatar skiten! Stod och skrubbade bilen i en timme i fredags då jag tidigare hade kört på den dära skiten, ush! När dom ändå gjorde lagning så kunde dom väl ha gjort den över hela vägen, lär ju vara mera pill att lägga ut så som dom har gjort. Stämmer ju förövrigt inte alls med ur man kör på vägen...
Inte speciellt mycket löst grus kvar nu iallafall.
Men dom har ju fortfarande förstört halva stan. Lite märkligt tycker jag. Nån slags ful-lagning inför vintern och sen ny asfalt överallt till våren/sommaren?
Hatar skiten! Stod och skrubbade bilen i en timme i fredags då jag tidigare hade kört på den dära skiten, ush! När dom ändå gjorde lagning så kunde dom väl ha gjort den över hela vägen, lär ju vara mera pill att lägga ut så som dom har gjort. Stämmer ju förövrigt inte alls med ur man kör på vägen...
Blev lite förvånad morgonen efter dom hade lagt ut det där, bara smattrade i hjulhusen Men verkar faktiskt vara sopat nu, det som inte tryckts fast i vägen. Så verkar ok.
Inte coolt att köra så centralt, för mycket folk och väldigt taskig avåkningsyta skulle jag säga, vore kanske lättare att samlas vid någon av rastplatserna efter vägen till borlänge och köra där?
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
Varför inte vara där Coppermine Cruisers har STREETRACE uppe på ingarvet på det nya stället? där lär det väll inte vara några som åker mitt i natten eller har jag fel?
Streetrace eller liknande kommer vi inte att arrangera och alla som skriver detta i tråden ber jag sluta upp med det direkt. Helt onödigt att skriva och disskutera sådant i denna tråden. Mvh / Tobbe!
Streetrace eller liknande kommer vi inte att arrangera och alla som skriver detta i tråden ber jag sluta upp med det direkt. Helt onödigt att skriva och disskutera sådant i denna tråden. Mvh / Tobbe!
Skulle man inte kunna ha en crusing runda med alla bilar på kvällen istället?
Varför köpa flera bilar när allt finns i EN;) S60R
Det var tanken senare på kvällen där att vi ska ha det ja!. Jag kommer ta det på plats!. Mvh / Tobbe
Det var tanken senare på kvällen där att vi ska ha det ja!. Jag kommer ta det på plats!. Mvh / Tobbe
Toppen! Då hoppas vi verkligen på fint väder och ser fram i mot denna kväll!! Mvh Graden
Varför köpa flera bilar när allt finns i EN;) S60R