3573
Sök

Spansk bensinstrejk

8 883 Inlägg
12 juni 2008
Felax skrev:
Huh ? aa jo lite offtopic haha men ja vet nog vad jag pratar om iaf.. Säg nåt som inte stämmer av det jag skrev ?

FireTraXX  han svara före.

Fotograf på tierpidag.se

1 963 Inlägg
12 juni 2008
FireTraXX skrev:
Felax skrev:
Ni har inte tänkt på att de är lite jobbigare att vara utan bil i USA än här? Liiiite större land och inte alls mycke förbindelser som tex bussar/tåg osv som vi har här. USA är alltid så dumma/tjocka/tröga a allt vafan alla säger om dom de är ju rent skitsnack.. åk dit o hälsa på dom så ser ni att oj de är ju som här bara att de inte finns lika många snygga brudar per brud.. Klart de finns fler tjockisar o konstiga människor där än här men sen finns de ju sjukt mycke mer människor där.. Länge leve usa  big_smile

Varför är det jobbigare att vara utan bil i USA?
Tror du att folk pendlar New York -> San Fransisco med bil dagligen eller?
Nej, det är precis lika lätt/svårt att vara utan bil där som här.

Procentuellt så skulle jag gissa (Ja, gissa. En gissning som är tagen helt ur luften från min egen uppfattning om landet) på att det är fler tjockisar där än i Sverige.
Självklart så finns det riktigt många snygga tjejer i USA, inte så konstigt.
Finns ju snygga tjejer i alla länder.

Enda jag håller med dig om är: "Länge leve USA"

Åk till LA börja från ena sidan staden ta dig till andra sidan utan bil. Hur gör du det om jag får fråga? Antagligen får du gå och eftersom de är en av världens största städer till ytan kommer de ta en stund. med andra ord är det svårt att komma från och till jobbet då dom oftast inte är på andra sidan gatan där man bor. Det åker knappt några bussar eller såna förbindelser där någon enstaka bara och då får du kramas med ghettomänniskor. Vill inte.

Procentuellt vet jag inte om de nu är så är sverige på god väg att ta igen det. Bor ganska många överviktiga här med.
Tja men sverige har ju fler snygga tjejer än något land enligt de flesta. även snyggare killar.
Så hmm var vart felen jag skrivit ?

Men are not born - Men are made

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
12 juni 2008
Är ingen nyhet att vi svennar bara babblar o inte vågar göra shit! o den här tråden är bara fortsatt babbel, vill ni ha ändring öppna dörren gå ut och gör nått åt det ni ogillar.

Bmw osv..

Sök