Tack alla ni som kom, det var kul att träffa er allihop Props till Reine & Eva som tog ut sin De Lorean och visade upp. Foton kommer strax i denna tråden!
Härliga bilder lundwall, av en minnesvärd eftermiddag. Ser redan fram mot nästa träff. Vi hamnade i en poliskontroll vid Ingetorpssjön på hemvägen. Poliserna var mest intresserade av att titta på bilen och sken som små solar. Reine blåste grönt, så klart och jag lovade att beställa ett nytt skattemärke fast det behövs inte, efter idogt letande fann jag det i en pappershög
Ja det var trevligt, men bara fyra pers som vågade beställa den stora mostallriken Jag får väl utse mig själv till vinnare efter att ha ätit min mostallrik, en korv med bröd och lite av Reines mos Somnade gott sedan kan jag lova!
Jag får väl utse mig själv till vinnare efter att ha ätit min mostallrik, en korv med bröd och lite av Reines mos
Du är helt klart en värdig vinnare i Mosätning, MilleN Jag är mest förvånad att du höll dig vaken ända hem. Reines mos räckte ju till riktigt många, honom själv, ytterligare tre personer samt alla fåglarna. Snacka om valuta för pengarna!