3347
Sök

3åring terrorist med 5cm vapen

study
772 Inlägg
21 juni 2008
jaha blacken vad bra då då kanske man ska tillåta spray burkar på planet också som har giftgas i sig eller.
i med att man inte har möjlighet att analysera dem i en syre fri och tryckkamare innan de ska bordas.

själv så skulle jag föredra att man slänger vapnet i stället för att chansa på det inte är ett äkta vapen. det lär ju inte svara så svårt att göra sådana miniatyrvapen.

blacken
21 juni 2008
moose46019 skrev:
jaha blacken vad bra då då kanske man ska tillåta spray burkar på planet också som har giftgas i sig eller.
i med att man inte har möjlighet att analysera dem i en syre fri och tryckkamare innan de ska bordas.

själv så skulle jag föredra att man slänger vapnet i stället för att chansa på det inte är ett äkta vapen. det lär ju inte svara så svårt att göra sådana miniatyrvapen.

Kan man inte skilja på ett äkta  (brukbart) vapen ifrån ett som INTE går att använda som vapen. Då ÄR man sopig..

blacken
21 juni 2008
Patrik_Renmark skrev:
blacken skrev:
Om det är så att man inte kan skilja på äkta och fungerande vapen ifrån ett som inte är det. Då är man bra sopig som säkerhetsvakt..

Om man tar det säkra före det osäkra så är man i gengäld en jävligt duktig säkerhetskontrollant.
Man kan inte förvänta sig att dessa kontrollanter ska ha så pass fördjupade kunskaper om miniatyrvapen.

Fråga er själva istället om ni hade kunnat tänka er att flyga med flygplan där säkerhetskontrollen var bristande och genomförd på ett slarvigt vis.

Man kan ju undra hur bra säkerhets kontrollerna är. efter Lockerbie katastrofen så stod dom och räknade prickarna på folks fillingar, samtidigt som jag lämnade tidningar till Malmö flyget, då kom man mitt i natten fram till en obevakad gate, med en lastbil med kapell och det var bara att köra in. Och för att komma till inrikes så var man tvungen att köra under nosen på utrikes flyg. Aldrig någon gång så blev jag eller lastbilen kontrollerad..
Senast redigerat av blacken (21 juni 2008)

Avstängd
519 Inlägg
21 juni 2008
Rednik skrev:
Niklas1987 skrev:
Rednik skrev:

Vilka är "de"?

Han menar nog vakterna på flyplatsen.

Vakterna som följer regler? Okej.

haha, men va kan den göra för någon skada då? 5cm lång leksakspistol, OJ!

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Avstängd
519 Inlägg
21 juni 2008
sandzoo skrev:
MrTobias skrev:
lite löjligt smile

för mycket big_smile

haha ja tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

2 072 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
blacken skrev:
moose46019 skrev:

Kan man inte skilja på ett äkta  (brukbart) vapen ifrån ett som INTE går att använda som vapen. Då ÄR man sopig..

håller helt me

Sandzoo i da house

12 086 Inlägg
21 juni 2008
Jag kom o tänka på den här filmen med rolf lassgård när en unge säger polis polis potatismos och ja ni som vet fattar big_smile

2 072 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
JapMax skrev:
Jag kom o tänka på den här filmen med rolf lassgård när en unge säger polis polis potatismos och ja ni som vet fattar big_smile

hehe den va bra tongue

Sandzoo i da house

Sök