Håller med Wompa och Galic_Andro här, till stor del. Personligen skulle jag köra endast fälgar, (troligtvis) sänkning med några billiga coilovers eller något, samt toning av rutor. Sen brukar det liksom räcka på en A4, de är så pass väldesignade bilar redan från början. För att citera någon som kanske var lite vis en gång i tiden: "Varför laga något som inte är trasigt?" Och så får man läsa lite mellan raderna.
Edit: Min käre morbror har en A4 1.8TSQ med samma chassi som din. Han har lagt på RS6-replica på 18" med en liiten aning tyskstuk, alltså att däcken är lite smalare än fälgarna, och det ser skitbra ut, så när som på att fälgarna (faktiskt) ser lite små ut! Inga övriga modifikationer ALLS! Så jag skulle satsa på antigen 18 eller 19"
Inget kromskit, det finns alldeles för få såna som ser bra ut, i synnerhet om man inte gör så mycket mer med bilen. Sånt hör hemma i (Gud förbjude) hiphopvideos och annat ofrälse.
Notera nu att allt detta är av min egen kanske tvivelaktiga åsikt, men jag bara gör som efterfrågat
Senast redigerat av Lagasse (28 juni 2008)
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!