3066
Sök

Ayia napa på måndag??

198 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
någon mer än jag som drar till ayia napa på måndag?

Miklen
11 juli 2008
Nope inte jag.. åker me lite tur så långt som Halmstad me lastbilen tongue Hoppas du får det trevligt å me denna tråden har du utlovat fina bilder oxå !!! big_smile

Fire And Silk
2 254 Inlägg
11 juli 2008
nepp, jag har precis kommit där ifrån, jag kom hem den 27:de, jag har laddat upp 4st videos på start och landning på skavsta samt larnaca smile Hare bra där!!

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

198 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
-Mackan- skrev:
nepp, jag har precis kommit där ifrån, jag kom hem den 27:de, jag har laddat upp 4st videos på start och landning på skavsta samt larnaca smile Hare bra där!!

Va det grymt där nere eller?

124 Inlägg
11 juli 2008
Lånar tråden, tack. Rhodos den 27e Juli någon? xD

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work

4 682 Inlägg
11 juli 2008
har varit i både ayia napa å på rhodos,båda e trevliga ställen smile.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
11 juli 2008
Golf3 skrev:
-Mackan- skrev:

Va det grymt där nere eller?

Jorå, det fungerade helt klart, varmt som satan var det (41c) och fuktigt som sjutton. Vilket hotell ska du bo på?
Senast redigerat av -Mackan- (11 juli 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
11 juli 2008
Åker ett gäng från Arvika den 1 Sept, tror dom e 12 pers och ja kunde inte bli me sad(

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Sök