Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
rainbow ska sluta användas i hela världen är maskinellt fel varför hände det just här då ? av alla som sålts i världen måste ju fan bero på svenska vädret och dåligt underhåll ? hehe
rainbow ska sluta användas i hela världen är maskinellt fel varför hände det just här då ? av alla som sålts i världen måste ju fan bero på svenska vädret och dåligt underhåll ? hehe
Det var väl bara ett fabriksfel på axeln/leden som var inne på underhåll 2003?
Underbart videoklipp förresten!
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
ÅHHH VA FAAKE xDD Annars ganska cool, hade dock inte våhat testa själv. Man lär ju bryta alla ben i kroppen när det handlar om så många G:s? ^^
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Exakt, den delen hade ett "service intervall" på 5000 timmar och hade gått ca 3500 timmar när den gick sönder.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Exakt, den delen hade ett "service intervall" på 5000 timmar och hade gått ca 3500 timmar när den gick sönder.
Dessutom är det svårt att skylla på underhåll för det är leverantören som själva sköter den 5000 timmars servicen, på samtliga i världen... så inte konstigt att leverantören stoppar alla dessa typer av attraktioner tills det är utrett, fler kan ju ha samma fel...