3373
Sök

Söker bil med mycket reservdelar/trim/styling till en vettig peng!

100 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
Hej, funderar på att köpa ny bil rätt så snart men har inte riktigt bestämt vad för bil än. Söker hellre en lite billigare bil som jag lägger ner pengarna för att fixa och göra den mer personlig. Så jag söker nu förslag på vad för sorts bil och har du några bra sidor om den bilen så är jag mer än tacksam för dom smile

OBS! Bryr mig inte om den är FWD/RWD/4WD, Svensk, tysk, amerikansk eller japansk, Turbo, Kompressor eller N/A (Sugis) ALLT är intressant!
Pris: Ja allt mellan 0-50k egentligen, men ju billigare bil ju mer lägger jag på trim/styling/reservdelar osv.

Ös på med förslag nu och gärna medföljande sidor!

100 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
Några förslag måste det ju finnas?

8 883 Inlägg
2 augusti 2008
Ja...! Använd sökfunktionen, du är inte den första som frågar så du lär hitta 100tals trådar liknande din. Folk orkar inte svara på samma fråga 10 gånger i veckan

Fotograf på tierpidag.se

100 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
Någon som är mindre sur och verkligen vill ge något tips ist för att klaga? smile

658 Inlägg
2 augusti 2008
Inte sur på något sätt men är det verkligen så jobbigt att söka? Köp en volvo 244 wink

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

881 Inlägg
2 augusti 2008
"Söker bil med mycket reservdelar/trim/styling till en vettig peng!"  Klingar Volvo i mina öron smile

100 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
PlumCrazy skrev:
"Söker bil med mycket reservdelar/trim/styling till en vettig peng!"  Klingar Volvo i mina öron smile

Men det ska ju gärna bli snyggt också roll

433 Inlägg
2 augusti 2008
Vad ska du ha bilen till?

Mvh/ Fredrik
Projekt tråd!
Behöver du något blästrat?!Gör nu mera DEKALER !!! Maila: hgksand@gmail.com

100 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
hockne skrev:
Vad ska du ha bilen till?