3448
Sök

Inför: Träff i Söderhamn vid Teleperformance... 15/8

saabtok
1 306 Inlägg
21 juli 2008
-Kotten- skrev:
jag kommer dock att välja bort denna. för att komma till db och crusing så kul är det inte att åka till söderhamn ;D

men va säger du ?? söderhamn som är så bra och fin och trevlig och bra på alla vis big_smilebig_smile

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
21 juli 2008
Greatsnyggo skrev:
-Kotten- skrev:
jag kommer dock att välja bort denna. för att komma till db och crusing så kul är det inte att åka till söderhamn ;D

men va säger du ?? söderhamn som är så bra och fin och trevlig och bra på alla vis big_smilebig_smile

hehe menar att det kommer vara samma bilar i shamn på db och crusingen som när det är träff och då kan man ju komma på db/crusingen iställe.

Känns bara dumt att ha en träff så tätt in på.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

saabtok
1 306 Inlägg
21 juli 2008
-Kotten- skrev:
Greatsnyggo skrev:
-Kotten- skrev:

hehe menar att det kommer vara samma bilar i shamn på db och crusingen som när det är träff och då kan man ju komma på db/crusingen iställe.

Känns bara dumt att ha en träff så tätt in på.

Kan ja  hålla med om, läre inte alls  bli lika mycket folk heller  så visst  borde  väl träffen ligga samtidigt som Db/crus ..... men de är ju Refunder som fixat träffen denna  gång så de är upp till han om vi ska  ändra datum .....

saabtok
1 306 Inlägg
2 augusti 2008
Kommer ej komma  på någon träff nu de närmaste kommer åka till finland och jobba kommer hem i  början av sep ....

Volvonörd
1 187 Inlägg
3 augusti 2008
Trådstartare
Eftersom det är så få som verkar vilja komma helgen efter cruisingen så känns det som om det inte skulle vara en bra ide att ha den då.. Varför jag valde att lägga den efter var att det var så många mess till mig om att vi förstör. Så jag lämnar denna fråga öppen om nån annan vill starta en träff då cruisingen är. Jag har då tyvärr annat för mig men kommer kanske att kunna komma hem till stan då den är.... Men jag kan inte ta ansvaret för en träff då jag är på annan ort nu till helgen när cruisingen är... Tyvärr....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
3 augusti 2008
Det som lagts som förslag är 19 vid volvo lastvagnar. mitte e mot Donken. dock inte spikat en
.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=94910

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Sök