lellelars skrev:Min motor är trasig:(
skalman1 skrev:den träffen är nu inbokad får se om jag åker kapitän eller firebird
skalman1 skrev:nja riktigt så kluven känner jag mig inte....
dj_aggwa skrev:Fy fan, kommer bli ett satans ståhej. Får ringa vägverket å beställa några betongsuggor tills dess då. Bor 300-400(?) meter från Parken jag
__pepita__ skrev:dj_aggwa skrev:Fy fan, kommer bli ett satans ståhej. Får ringa vägverket å beställa några betongsuggor tills dess då. Bor 300-400(?) meter från Parken jag hehe åå jäklar . men du kommer väl dit? hur gick de när de va arvikafestivalen då? hehe
dj_aggwa skrev:__pepita__ skrev:dj_aggwa skrev:Fy fan, kommer bli ett satans ståhej. Får ringa vägverket å beställa några betongsuggor tills dess då. Bor 300-400(?) meter från Parken jag hehe åå jäklar . men du kommer väl dit? hur gick de när de va arvikafestivalen då? heheDe får vi se de.. behöver greja med huset så blir nog de istället.. Måla fönster å grejer inför vintern.De gick fint under festivalen, inga problem
__pepita__ skrev:dj_aggwa skrev:__pepita__ skrev:hehe åå jäklar . men du kommer väl dit? hur gick de när de va arvikafestivalen då? heheDe får vi se de.. behöver greja med huset så blir nog de istället.. Måla fönster å grejer inför vintern.De gick fint under festivalen, inga problem gött de då du får komma å kolla på min nyinförskaffade lila cadillac på lördag
dj_aggwa skrev:__pepita__ skrev:hehe åå jäklar . men du kommer väl dit? hur gick de när de va arvikafestivalen då? heheDe får vi se de.. behöver greja med huset så blir nog de istället.. Måla fönster å grejer inför vintern.De gick fint under festivalen, inga problem
__pepita__ skrev:hehe åå jäklar . men du kommer väl dit? hur gick de när de va arvikafestivalen då? hehe
Waho skrev:Ja kommer och kollar om de är fint väder iaf
dj_aggwa skrev:__pepita__ skrev:dj_aggwa skrev:De får vi se de.. behöver greja med huset så blir nog de istället.. Måla fönster å grejer inför vintern.De gick fint under festivalen, inga problem gött de då du får komma å kolla på min nyinförskaffade lila cadillac på lördag Jo då Gick på jouren idag så får se då. kanske gör mig en sväng ut med kameran om ja inte måste jobba. Isf kommer ja säkert kolla in din med ja.
__pepita__ skrev:dj_aggwa skrev:De får vi se de.. behöver greja med huset så blir nog de istället.. Måla fönster å grejer inför vintern.De gick fint under festivalen, inga problem gött de då du får komma å kolla på min nyinförskaffade lila cadillac på lördag
dj_aggwa skrev:De får vi se de.. behöver greja med huset så blir nog de istället.. Måla fönster å grejer inför vintern.De gick fint under festivalen, inga problem
__pepita__ skrev:dj_aggwa skrev:__pepita__ skrev:gött de då du får komma å kolla på min nyinförskaffade lila cadillac på lördag Jo då Gick på jouren idag så får se då. kanske gör mig en sväng ut med kameran om ja inte måste jobba. Isf kommer ja säkert kolla in din med ja. oki oki . men de låter trevligt. du får hejja. eftersom jag inte vet hur du ser ut
dj_aggwa skrev:__pepita__ skrev:gött de då du får komma å kolla på min nyinförskaffade lila cadillac på lördag Jo då Gick på jouren idag så får se då. kanske gör mig en sväng ut med kameran om ja inte måste jobba. Isf kommer ja säkert kolla in din med ja.
__pepita__ skrev:gött de då du får komma å kolla på min nyinförskaffade lila cadillac på lördag