3293
Sök

Fotografering på uställningar

92 Inlägg
19 augusti 2008
Vi satt i bilen..eller låg o sov..för man e ju ute fram till 2 på natten så upp vid 6..så går man runt där inne o kollar andra bilar..så spelar alla så jäkla hög musik..då blir man helt färdig i huvet så dom som väljer att sitta i bilen borde väl ha rätt till de..visst de ser ju dumt ut om man tar kort de håller jag med om..men man orkar inte gå runt i 6-7 timmar där smile hade nån frågat så hade vi ju hoppat ut så dom kan ta kort..om vi inte sover då wink det är förbannat kul iaf! smile

Kolla In Våra Bilar!
WIGGE_86
WIGGE_77
WIGGE_73

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
WIGGE skrev:
Vi satt i bilen..eller låg o sov..för man e ju ute fram till 2 på natten så upp vid 6..så går man runt där inne o kollar andra bilar..så spelar alla så jäkla hög musik..då blir man helt färdig i huvet så dom som väljer att sitta i bilen borde väl ha rätt till de..visst de ser ju dumt ut om man tar kort de håller jag med om..men man orkar inte gå runt i 6-7 timmar där smile hade nån frågat så hade vi ju hoppat ut så dom kan ta kort..om vi inte sover då wink det är förbannat kul iaf! smile

äsch,, jag somnade på natten typ vid halv 3, vaknade vid 6 tiden, somnade 6.30 gick upp 7.15 sen gick jag runt fårn kl 8 - 14.30 och fotade.. Så sluta klaga wink

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

RE-雨宮
481 Inlägg
19 augusti 2008
Håller med alla som klagar på folk som går ivägen. Det är så jävla respektlöst, och det kostar personerna i fråga max 1 sekund att stanna till, eller gå bakom den som fotograferar. Jag blir skogstokig på folk som gör det, men jag är heller sällan sen med att vädra mina åsikter.

RE-Amemiya Kitted FD3S

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
chrno skrev:
Håller med alla som klagar på folk som går ivägen. Det är så jävla respektlöst, och det kostar personerna i fråga max 1 sekund att stanna till, eller gå bakom den som fotograferar. Jag blir skogstokig på folk som gör det, men jag är heller sällan sen med att vädra mina åsikter.

ibland drar jag en djup suck.. då kollar dom bakåt eller på mig och går.. haha

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
19 augusti 2008
Fast det har ändå sin charm nära ägarna är med vissa bilder. ;P
https://www1.garaget.org/gallery/archive/2757/436681_lujupq.jpg

Whine whine!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
Fast det har ändå sin charm nära ägarna är med vissa bilder. ;P
http://www1.garaget.org/gallery/archive/2757/436681_lujupq.jpg

Precis, det är ju en sak smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
20 augusti 2008
Haha, håller med dig. Tycker inte heller om folk i bilderna, såvida det inte är speciellt, som raggarna där. Eller kompisarna i solstolarna framför sina bilar. Osv. Sånt som kan ge en speciell känsla i bilden..

Men att ha 2 vanliga människor sittandes i framsätet, ser lagom tjuriga ut med mobilen uppe i högsta hugg, samt någon som står med dörren halvöppen och tjötandes. Njae. Och båda dörrarna öppna så man inte får någon bra vinkel från något håll.

Visst, har inte ställt ut mycket, men satte mig i bilen med dörrarna stängda när jag var trött. Alternativt hade ena dörren öppen så dom kunde få en bra vinkel från andra hållet tongue

Alt. en solstol en liten bit framför/bakom bilen tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Sök