FLindgren skrev:Inga bilder på mina brinnuter jag gjorde?;Pjag skulle ju verkligen inte lägga ut bilder med reggnummer från ett race.. ta bort genast!!
Dansken- skrev:FLindgren skrev:Inga bilder på mina brinnuter jag gjorde?;Pjag skulle ju verkligen inte lägga ut bilder med reggnummer från ett race.. ta bort genast!!Hej Frasse! Rädd för att hamna i tidningen igen? ;-)Bra att du jobbar med däck så mycket brinnut du håller på med, hihi!/Dansken :-)
Dansken- skrev:Webbis skrev:Dansken- skrev:Hej Frasse! Rädd för att hamna i tidningen igen? ;-)Bra att du jobbar med däck så mycket brinnut du håller på med, hihi!/Dansken :-)Hehe, har han lyckats hamna i tidningen med lite bilder från race?För övrigt är bilderna fixade nu.... Kolla själv:http://www1.garaget.org/archive/54/53125/82359/82359-762055.jpgSkitkul! :-)
Webbis skrev:Dansken- skrev:Hej Frasse! Rädd för att hamna i tidningen igen? ;-)Bra att du jobbar med däck så mycket brinnut du håller på med, hihi!/Dansken :-)Hehe, har han lyckats hamna i tidningen med lite bilder från race?För övrigt är bilderna fixade nu....
Dansken- skrev:Hej Frasse! Rädd för att hamna i tidningen igen? ;-)Bra att du jobbar med däck så mycket brinnut du håller på med, hihi!/Dansken :-)
Heller_gbg skrev:var en del bilar ja! men är det ingen mer som tagit bilder.. var ju massa blixtar från kameror..
JaggaChafen skrev:Va tusan gjorde ni där då det va ju Gatebil i helgen ju