3340
Sök

Programerare eller webbdesigner sökes till ett projekt.

clubjdm.se
462 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Hej

Jag söker en person som är en duktig programmerare och/eller webbdesigner till ett projekt som är igång just nu.
Vad det är för projekt kommer jag gå in på om den som är intresserade Pm ar mig och även lägger till någon typ av referens.
Detta är ett projekt som programerare eller webbdesigner kan sköta på fritiden. Inget som kommer ta mycket tid alls förutom den första delen att bygga upp sidan (men det finns gått om tid för det)
Om man vill gå med i projektet så blir man självklar en i teamet som just nu består av fem personer.

Varför skulle man göra detta?
Förutom att man skapar en ny sajt som vi är säkra på kommer dra mycket publik och kommer bli en unik sida så finns det även möjligheter att känna pengar inom några år. Men det är ingen säkerhet. Man kan även få rabbat hos olika hemsidor som säljer bilrelaterade saker.

Är du intresserad så är det bara att Pm a och lägg gärna till en  eller någon typ av referens.

Med vänlig hälsning //
Senast redigerat av Asse_ (20 maj 2008)

www.clubjdm.se

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
20 maj 2008
Jag är helt klart intresserad, men fastnade för en detalj...  "Möjlighet att känna pengar" ? Snackar vi svarta stålars, i stora säckar? Säckar så tunga att det krävs en liten mulåsna för att forsla hem dom till min lägenhet? Eller får man stå och känna på lite olika sorters sedlar & mynt som enda betalning?

Hmm.. jag antar att du menar det förstnämnda. Men du får stå för mulåsnan i så fall, jag är allergisk.
Senast redigerat av pUs (20 maj 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
20 maj 2008
pUs skrev:
Eller får man stå och känna på lite olika sorters sedlar & mynt som enda betalning?

Haha ;D

VW-nörd?
4 332 Inlägg
20 maj 2008
Kan ju bara tipsa om att man kanske bör skriva med, i denna jobbannons(?) vad för egenskaper och kunskaper de sökande skall ha.
Programmerare kan man vara i måååånga olika sorters språk, samma sak med webbdesign. Ska ni ha XML, PHP, C++, Java, osv osv...bara ett tips för att få mer seriösa svar än såna som jag som pillat i Dreamweaver med klicka å dra med musen typ tongue

clubjdm.se
462 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
Jobbannons är det väll inte. Detta är inget jag gör heltid utan på fritiden och vi som har iden håppas bara det blir en kul grej som utvecklas till att många besökare kommer och stannar kvar.
Det jag tror som kommer behövs mäst är PHP, xhtml och java, men jag kan inte sånt hä så mycket. Så ni får gärna sicka Pm så kan vi disskutera.

MVH //

www.clubjdm.se

clubjdm.se
462 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
pUs skrev:
Jag är helt klart intresserad, men fastnade för en detalj...  "Möjlighet att känna pengar" ? Snackar vi svarta stålars, i stora säckar? Säckar så tunga att det krävs en liten mulåsna för att forsla hem dom till min lägenhet? Eller får man stå och känna på lite olika sorters sedlar & mynt som enda betalning?

Hmm.. jag antar att du menar det förstnämnda. Men du får stå för mulåsnan i så fall, jag är allergisk.

Är de lätta att besikta och skatta? Och rostar de mycket?

www.clubjdm.se

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
20 maj 2008
Åsneskatten är inte uppfunnen än. Men man vet aldrig, många tippar ju på att (s) återtar makten nån gång 2010. Du ska se att vi får se en hel drös nya skatter då..

clubjdm.se
462 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
Kan väll säga att jag nu letar vidare. Pratade med två stycken men fick inte riktigt det jag letade efter.
Det jag behöver är en webbdesigner som kan designa en snygg hemsida i vanlig xhtml. Inga speciela funksioner. Bara lite text.
Men sen behöver jag även en person som kan detta med phpbb3. Jag har ett forum installerat men inte klart design mässigt eller funksionsmässigt. Antar att det är några inställningar man ska ändra.

Det vi kan erbjuda är en tröja, valfri dekal och så klart en plats med i teamet som kommer växa till en stor sida.
Redan nu kan jag avslöja att vi kommer arangera olika träffar med bland annat Dragracing i syfte.

MVH //

www.clubjdm.se

8 883 Inlägg
24 september 2008
Söker du som företagare eller privatperson?
Om du bara kan erbjuda en T-shirt som betalning så kan du ju redan där glömma "webbbyrå" leta i stället efter en hungrig tonåring. Men med risk för att kvaliten blir där efter.

Förövrigt så kan jag phpBB3 och phpBB2 i sömnen
Senast redigerat av Hamilton (24 september 2008)

Fotograf på tierpidag.se

Sök