hej jo det är så att jag vill börja drift och söker därför en bakhjulsdriven bil com har turbo och går att trimma ganska mycket och som inte kostar skjortan!! är det någon som har några bra förslag MVH Leo
Behöver du hjälp av bilar ? sorry va bara tvungen..
Nissan 200sx har ja hört... s13 då..
För övrigt så rätta till rubriken.. kanske t.ex Tips på bra driftingbil eller nåt.. innan tråden blir låst..eller så söker du mer för finns nog några till såna här trådar.. har för mig ja har sett iaf..
hej jo det är så att jag vill börja drift och söker därför en bakhjulsdriven bil com har turbo och går att trimma ganska mycket och som inte kostar skjortan!! är det någon som har några bra förslag MVH Leo
nissan 200sx kanske, va hade du tänkt dig för budget?
Senast redigerat av Moparboy440 (24 september 2008)
jag hade tänkt mig runt 20-30 000 kr ungefär. har hört att 200sx är ganska bra driftbil men hur ska man göra för att få upp den till mer hk ? är det jätte dyrt ??
jag hade tänkt mig runt 20-30 000 kr ungefär. har hört att 200sx är ganska bra driftbil men hur ska man göra för att få upp den till mer hk ? är det jätte dyrt ??
Om du ska drifta med bilen så ska du väl ha en 300-400hk och trimma är ju inte billigt.
Men jag brukar säga så här Har man inte råd, ska man inte hålla på
Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
för en så pass liten budget har nu nog inte råd att trimma en 200 sx, du har knappt råda att köpa en alls för dom pengarna. för en så liten budget e de nog typ en 240/ 740 som gäller om du ska trimma.
Om du ska drifta med bilen så ska du väl ha en 300-400hk och trimma är ju inte billigt.
300 hk e ju inget måste , finns ju dom som driftar me lada på bara typ 150 hk. men ladorna e förstås väldigt lätta + att dom körs av erfarna chaufförer
300 hk e ju inget måste , finns ju dom som driftar me lada på bara typ 150 hk. men ladorna e förstås väldigt lätta + att dom körs av erfarna chaufförer
Det beror ju helt på vilken nivå han ska köra på så klart, men det underlättar ju anmärkningsvärt med ett gäng pollar extra.
Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!