3872
Sök

Zundapp Stulen i Munkedal

730 Inlägg
26 september 2008
Trådstartare
Vet att detta med mopeder inte hör hus här.. men då jag bara är 17 år fyller 18 i vår så behöver jag en moped.. o den ända jag hade blev stulen idag... någon gång mellan 07,30 och 16,00 dåligt signalement och detta skedde i Gäborg 1 mil norr om Munkedal de som håller till runt här o kanske vet något ?

så här såg den ut..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88334/470763_3jabfk.jpg

// Charlie

Fölkesberg Racing =)

1 196 Inlägg
26 september 2008
"bilden kan inte hittas"

730 Inlägg
26 september 2008
Trådstartare
Shiit nu blev de fel ... åtgärdar de genast .. tongue

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=444604

Fölkesberg Racing =)

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 september 2008
Det där är ju ingen Zündapp, Det där är ju en Mustang Mamba..Hade en sån ja med, en blå. Och kompisen hade en silverfärgad, den blev stulen utanför den lokala fritidsgården. Lider med dej. Roliga mopeder det där.

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

730 Inlägg
26 september 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Det där är ju ingen Zündapp, Det där är ju en Mustang Mamba..Hade en sån ja med, en blå. Och kompisen hade en silverfärgad, den blev stulen utanför den lokala fritidsgården. Lider med dej. Roliga mopeder det där.

Japp.. ah ja vet men lättare att säga zundapp då de sitter en zundapp motor på den wink
de e kanon moppar...

Fölkesberg Racing =)

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 september 2008
Shallie skrev:
Larsson_Power skrev:

Japp.. ah ja vet men lättare att säga zundapp då de sitter en zundapp motor på den wink
de e kanon moppar...

Hehe, Kände för att vara ordpolis en sväng bara wink Jo Zündappmotorerna är kalasbra, som kuriosa kan jag säga att Mustang låg ett år efter med motorerna, När Zündapp satte den nya "svartmotorn" på KS50 -77 så fick Mustang Mamba den motorn ett år senare -78 big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Blivande VD!
64 Inlägg
26 september 2008
Hoppas du hittar den hmm
Senast redigerat av Fredrikkoraudi (26 september 2008)

Sök