3537
Sök

Eftersnack: GBrt`s Final, även bilder här

19 Inlägg
5 oktober 2008
NiclasT skrev:
Var e grymmevinnarbilderna? big_smile

Misstänker du menar DIN vinnarbild?! wink

Yrkesförare
1 267 Inlägg
5 oktober 2008
NiclasT skrev:
Lite kallt men helt okej ändå! Någon med bilder? smile

Mina bilder kommer upp under morgondagen smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

1 396 Inlägg
5 oktober 2008
Lovelylady skrev:
NiclasT skrev:
Var e grymmevinnarbilderna? big_smile

Misstänker du menar DIN vinnarbild?! wink

Haha cool

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Team The Voice
294 Inlägg
5 oktober 2008
då tackar ja för mig smile

Svetsare
24 Inlägg
5 oktober 2008
jättetrevlig träff

Xtreme
281 Inlägg
5 oktober 2008
payamo skrev:

smile VSG! underbart ljud du hade får sitta i den nästa gång när man ses får ha med mig öronskydd då iaf om ja skall göra det hehe för annars lär ja ju inte höra så mkt efter den showen du hördes iaf!

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Team The Voice
294 Inlägg
5 oktober 2008
vonlord skrev:
payamo skrev:

smile VSG! underbart ljud du hade får sitta i den nästa gång när man ses får ha med mig öronskydd då iaf om ja skall göra det hehe för annars lär ja ju inte höra så mkt efter den showen du hördes iaf!

tackar ,, de får du abslout göra:) nästa gång/år blir mycket mer.. de lovar jag smile

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
6 oktober 2008
MrKerm skrev:
Såå tack för denna säsongen vi kanske ses nästa smile

Kolla din PM låda!
Viktig, men vettig prg info..

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

874 Inlägg
6 oktober 2008
Nu har jag fått upp lite bilder, de blev inte så värst bra tyvärr har fått slänga mängder av bilder som blev direkt dåliga. De som ligger uppe nu e väl okey iaf, ber väldans mkt om ursäkt för detta kan helt enkelt inte fotografera längre känns det som tyvärr sad  nåväl, håll till godo. mvh//brillmongo

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=67543

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Xtreme
281 Inlägg
6 oktober 2008
nu ligger filmen uppe på min sida! kolla om ni vill! skall göra en del ändringar när tillfälle finns men finns här nu iaf!smile

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Yrkesförare
1 267 Inlägg
6 oktober 2008
Lite bilder från i lördags finns på http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=67561

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Avstängd
1 557 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
Kul o läsa att ni gillade den smile

Kul att det kommit upp lite bilder smile

Det kommer fler snart...

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

25 Inlägg
7 oktober 2008
nicke_34 skrev:
Lite bilder från i lördags finns på http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=67561

Woohooo! En bild på min pärla! Du verkar vara den enda som fått den på bild? smile

Giggity giggity... Ohh allright!

25 Inlägg
7 oktober 2008
Det var en trevlig träff förresten! Synd att det var så få bilar men det blir väl så i slutet av säsongen.. Tycker det är kul att folk engagerar sig och ordnar sånt här! Vad kostar det att bli medlem i GBrt förresten?

Giggity giggity... Ohh allright!

Xtreme
281 Inlägg
7 oktober 2008
TangaKjellan skrev:
Det var en trevlig träff förresten! Synd att det var så få bilar men det blir väl så i slutet av säsongen.. Tycker det är kul att folk engagerar sig och ordnar sånt här! Vad kostar det att bli medlem i GBrt förresten?

tror det var 300 kronor per år men e inte hundra så om ja har fel så hoppas ja att någon rättar mig=)

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

Göteborg Borås race team
88 Inlägg
8 oktober 2008
vonlord skrev:
TangaKjellan skrev:

tror det var 300 kronor per år men e inte hundra så om ja har fel så hoppas ja att någon rättar mig=)

Jo det stämmer. Vi beslutade att ha en medlems avgift på 300kr i våras dock inget vi tagit ut då föreningen inte är reggad ännu.
När föreningen är reggad och klar så skall vi ha ett nytt årsmöte vi skall ta då ta nytt beslut om medlems avgiften..

Alltså inget bestämt ännu. Utan det va vad vi sa tidigt i våras...

Frågor angående GBrt eller dess träffar svaras av nån i Crew..
Medlemsfrågor hänvisas till HyperSonica

Xtreme
281 Inlägg
8 oktober 2008
GBrt skrev:
vonlord skrev:
TangaKjellan skrev:

Jo det stämmer. Vi beslutade att ha en medlems avgift på 300kr i våras dock inget vi tagit ut då föreningen inte är reggad ännu.
När föreningen är reggad och klar så skall vi ha ett nytt årsmöte vi skall ta då ta nytt beslut om medlems avgiften..

Alltså inget bestämt ännu. Utan det va vad vi sa tidigt i våras...

tack för att den infon kom! för ja var inte hundra på det priset nämligen men det e ju inget pris att tala om heller för det e ju om året så! o man får ju mkt info va som händer o mkt annat smått o gott! så ja ångrar mig inte att ja blev medlem o det kommer ja att fortsätta att vara! smile

Xtreme Street
Xtreme Sweet
WCM West Coast Motor

5 089 Inlägg
8 oktober 2008
Ja hade jag vetat att man kunde få "bästa showare" eller va nu det var kunde jag ju ha kommit lite tidigare och lagt en rökare, istället för när det slutade;P

\Lindgren

Avstängd
1 557 Inlägg
9 oktober 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
Ja hade jag vetat att man kunde få "bästa showare" eller va nu det var kunde jag ju ha kommit lite tidigare och lagt en rökare, istället för när det slutade;P

Mmm hade vart mycket bättre du kommit tidigare.. Varför gjorde du inte detta när du ändå kom ner ??

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 396 Inlägg
9 oktober 2008
Någon som hade bilder fler bilder från träffen och kvällen?

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Sök