3152
Sök

Hjälp med planing av topp runt Jönköping

41 Inlägg
8 maj 2006
Trådstartare
Hejsan jag undrar om det finns nån som kan eller känner till nån som kan plana toppen för jag vill trimma min bil.det är en opel Calibra...tacksam för alla svar!!!!!!!!

MVH//Sanci

5 710 Inlägg
8 maj 2006
"Jag känner massor med människor".....gammalt citat från YRROL wink

1. Din trådrubrik är inte bra.
2. Vart bor du? antar att du inte vill skicka ditt lock föööör långt? Firmor/folk som fixar ditt problem finns på många ställen i vårt avlånga land....

Du får en chans att reda ut frågetecknena samt skriva en bättre rubrik!

MVH Moderatorn

MVH Jonas
..............

10 287 Inlägg
8 maj 2006
Som alltid så är det enklare om du skriver vart i landet du bor.......

/Göran

Sanci skrev:
Hejsan jag undrar om det finns nån som kan eller känner till nån som kan plana toppen för jag vill trimma min bil.det är en opel Calibra...tacksam för alla svar!!!!!!!!

MVH//Sanci

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

41 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
Hur byter man namn på tråd??jag är ganska så ny så jag vet inte....Jag bor i Jönköping så jag vill gärna inte skicka locket för långt.Har du några tips?.....Tack i förväg

MVH Sanci

5 710 Inlägg
9 maj 2006
Sanci skrev:
Hur byter man namn på tråd??jag är ganska så ny så jag vet inte....

Du trycket på knappen [redigera] i ditt första inlägg och ändrar i rutan "Rubrik" smile

Sanci skrev:
Jag bor i Jönköping så jag vill gärna inte skicka locket för långt.Har du några tips?.....Tack i förväg

Sökte lite i ditt närområde och här är ett exempel:
http://gulasidorna.eniro.se/query?what= … 00&ax=

MVH Jonas
..............

41 Inlägg
9 maj 2006
Trådstartare
När jag trycker på redigera så kommer det ingen ruta fram där jag kan byta rubrik....Tack så hemst mycke för hjälpen.....MHV//Sanci

10 287 Inlägg
9 maj 2006
Jag fixade din rubrik. Det kan vara så att "ni vanliga dödliga :-) " saknar alla dom fiffiga editeringsknappar vi moderatorer har.

Mvh
Göran
Moderator

P.S Leta upp mekaniska verkstäder runt Jönköping och ring runt och kolla. Att plana en topp är nåt som vilken duglig mekanisk verkstad som helst kan fixa.

Sanci skrev:
När jag trycker på redigera så kommer det ingen ruta fram där jag kan byta rubrik....Tack så hemst mycke för hjälpen.....MHV//Sanci

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

41 Inlägg
11 maj 2006
Trådstartare
ok..tack så hemst mycket....MVH//den vanliga dödliga..hehehe

Sök