3384
Sök

Hur ser er julkalender ut?

VW Ägare
1 011 Inlägg
1 december 2008
Trådstartare
Nu är det 1 dec och det är dags att öppna första luckan i julklaendern.

Hur ser er ut?

Min ser ut såhär:

http://www.v6syncro.se/bilder/kalender.jpg

Henrik Eberlund

9 108 Inlägg
1 december 2008
Min chokladkalender har legat ovanpå micron några veckor så den första chokladbiten fick jag äta med tesked wink Var lite varmare på micron än jag trodde. Nu ligger den i kylen istället.. Dock ingen speciell, en vanlig med tomtar på jag fick av morsan i present hehe.

Avstängd
168 Inlägg
1 december 2008
True story. Polaren har gjort en med ett gram av olika haschsorter under varje lucka, den 24:e är extra stor... Sjuk kille, eller?

1 814 Inlägg
1 december 2008
janz0rz skrev:
True story. Polaren har gjort en med ett gram av olika haschsorter under varje lucka, den 24:e är extra stor... Sjuk kille, eller?

sick, yikes tongue lol

1 963 Inlägg
1 december 2008
janz0rz skrev:
Sjuk kille, eller?

nae..

Men are not born - Men are made

2 182 Inlägg
1 december 2008
Har egen kalender, i varje lucka (kylskåpsdörren) ligger en STOR Marabou chokladbit cool

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Avstängd
519 Inlägg
1 december 2008
Niklas1987 skrev:
Har egen kalender, i varje lucka (kylskåpsdörren) ligger en STOR Marabou chokladbit cool

haha smart du va då big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

2 182 Inlägg
1 december 2008
volvo_nicke3 skrev:
Niklas1987 skrev:

haha smart du va då big_smile

Yup cool bättre än en liten ynka chokladbit utan smak smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Avstängd
168 Inlägg
1 december 2008
Felax skrev:
janz0rz skrev:
Sjuk kille, eller?

nae..

Tycker du inte? Du kanske har en likadan? wink

Trött
48 Inlägg
1 december 2008
Subw000fer--92 skrev:
janz0rz skrev:

Låter gött roll

Jag tycker det låter otroligt frestande dock är hasch skit yikes

Cossie med mos

Avstängd
168 Inlägg
1 december 2008
peGGy skrev:
Subw000fer--92 skrev:
janz0rz skrev:

Låter gött roll

Jag tycker det låter otroligt frestande dock är hasch skit yikes

Japp, hasch är skit. Finns otroligt mycket mer frestande saker! Som en chokladkalender från Malla Livs eller något sådant.

143 Inlägg
1 december 2008
bara gå på bolaget och köpa en låda öl sen skriva nummer på varje burk. 24st på ett flak sen e det bara leta upp dagens å öppna luckan :p

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
1 december 2008
pulk skrev:
bara gå på bolaget och köpa en låda öl sen skriva nummer på varje burk. 24st på ett flak sen e det bara leta upp dagens å öppna luckan :p

Hahah, det var nått nytt smile skulle jag kunna göra, fast med cola burkar. Öl smakar fan tongue Illa med andra ord xD

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Avstängd
168 Inlägg
1 december 2008
Subw000fer--92 skrev:
pulk skrev:

haha big_smile den va klockren den hehe bliro köpa ett flak bayersk då smile

Är du inte född 1992? Då får ju antingen farsan köpa ut åt dig eller så får du ringa en langare. Sånt kan sluta illa, det hoppas jag du vet.

219 Inlägg
1 december 2008
Dom hade i tyskland för nått år sedan (kanske har fortfarande) en färdig jul kalender med en 33cl öl i varje lucka smile Harboe som gjorde den har jag för mig tongue

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
1 december 2008
Usch, fy skäms. Underåriga ska inte skoja om alkohol och tobak m.m på internet. Det är väldigt upphetsande på Internet.

roll

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

3 714 Inlägg
1 december 2008
det där med en öl i varje lucka var ju lite smart fast jag föredrar ju cola big_smile
får nog bli till nästa år big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sleeper
3 084 Inlägg
1 december 2008
http://www.gellivare.se/upload/BUoK/Skolor/Nili/bilder/Julkalender/Kalender.jpg

inte så dum hmm, ska göra en sån imorrn tack för iden! tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök