Hur svårt vore det att montera den nya 740 fronten på en gammal 740? För att vara precis, 90:ans front på en 85:a. Har nämligen kommit över en billig 90:a som jag kan ploka delar från och fronten på min 85:a har sett bättre dagar
okej låter ju trevligt. inga omborrningar av fästen och liknande då eller?`inte för att de vore svårt man så man vet vad man väntar sig. Torpedplåt förresten, har hört ordet många gånger men vet inte på pricken vad det är. är lite nybörjare. vore schysst om någon kunde förklara vilken plåt det är.
Vore ju inte fel o ha iaf en galvad front
Edit: Går det att ha den gamla front spoilern med 90ans front? bara undrar
Torpedplåten är den plåt där vindrutetorkare sitter,Alldedes framför rutan. hmm,vart osäker på de där med gamla spoilern,Men de borde väl gå om du har kvar gamla kofångaren bara...men snyggare med 90'ans.Om du är smart så köper du 940 lykter,blinkers & grill så har du komplett 940 front sen ! ...Lycka till med bygget!
Torpedplåten är den plåt där vindrutetorkare sitter,Alldedes framför rutan. hmm,vart osäker på de där med gamla spoilern,Men de borde väl gå om du har kvar gamla kofångaren bara...men snyggare med 90'ans.Om du är smart så köper du 940 lykter,blinkers & grill så har du komplett 940 front sen ! ...Lycka till med bygget!
Oki Nja jag gillar den gamla spoilern därför jag frågar. den gamla med addon slår den nya enligt mig. Byter jag front så kommer det nog 940 lysen ja dom är mycket snyggare. Men har alla 940 modeller den "uppdelare" strålkastarn? den som har flera sektioner under glaset.
hade då aldrig satt dit original stötfångaren på 90 fronten!! Kommer bara se allmänt dumt och dåligt ut enligt mig. Blir mycket mer stilrent om du har 90 ans front med 940 lyktor bara. Då kommer det se bra ut. Du kan ju annars hänga dit en 960 eller 850 spoiler fram annars...Ser rätt stilrent ut också..men ska du bara använda delar du har så ta bakstötfångaren från donatorbilen och sätt på din 85a!
hade då aldrig satt dit original stötfångaren på 90 fronten!! Kommer bara se allmänt dumt och dåligt ut enligt mig. Blir mycket mer stilrent om du har 90 ans front med 940 lyktor bara. Då kommer det se bra ut. Du kan ju annars hänga dit en 960 eller 850 spoiler fram annars...Ser rätt stilrent ut också..men ska du bara använda delar du har så ta bakstötfångaren från donatorbilen och sätt på din 85a!
Detdär med bakstötfångaren låter som ett bra tips. gillar addonspoilern fram då den lite tuffare. men kanske går som du säger fixa en 960 spoiler.vore nog rätt snyggt med