Jag har en Nissan 350Z och beslutade mig för ett tag sedan att börja styla den. Men så såg jag den nya Sciroccon och blev helt förvånad över hur tuff bilen verkligen är. Så nu har jag gått runt i ett par veckor och funderar på vad jag ska göra, ska jag styla Z:an eller ska jag satsa på en Scirocco och styla den istället?! Vilken bil hade tyckt varit häftigast om ni hade sett den på stan?!
Tack för alla svar på förhand!
(Två bilder på Scoriccon jag tyckte var snygga, dock är den inte jätta stylad på dessa bilderna, hade tänkt mig lite mer som tex.en vinge osv)
Jag tycker inte att z:an är snygg men de tycker jag inte att sciroccon är heller. Men jag tror att att 350in är en mycke roligare bil. Så jag hade behållt den eller tittat på något annat
Skulle du styla en Scirocco skulle du ju va bland dom första iaf Tkr inte att Sciroccon va så rolig att köra som ja trodde.. men den e tuff Sen 350Z e ju ingen dussinvara i Sverige heller..
350 Z lätt. snygg är den och den kan bli snyggare så jag tycker att 350 borde du styla. skönt orginal ljud är det. så byt slutrör till lite grövre. den kommer bli vacker då.